Kjøpetips jenter!

RangLa<3

Elsker forumet
Junilykke2018
På Lekmer.no er det tilbud på Ergobaby bæreselen, både vanlig, 360 og den nyeste Omni 360. Og i tillegg så har de 20% på salget! [emoji16]
Ikke funnet den nyeste billigere noen annet sted så ble akkurat eier av en ny Ergobaby Omni 360 Grey [emoji1][emoji813]

Last edited:
For de av dere som er dnb-kunde kjører de supertilbud denne helga, med 20% på alt i nettbutikken til Babybanden! (det sto ihvertfall ingen begrensninger i infomailen jeg fikk).

Tenkte jeg skulle benytte muligheten til å kjøpe vogn, men typisk nok fører de ikke Bugaboo...
Men tripp trapp, det skal jeg få kjøpt! Det er jo heller aldri på salg.

For de av dere som er dnb-kunde kjører de supertilbud denne helga, med 20% på alt i nettbutikken til Babybanden! (det sto ihvertfall ingen begrensninger i infomailen jeg fikk).

Tenkte jeg skulle benytte muligheten til å kjøpe vogn, men typisk nok fører de ikke Bugaboo...
Men tripp trapp, det skal jeg få kjøpt! Det er jo heller aldri på salg.

Stokke tripp trapp stol? Finner ikke det i nettbutikken hvertfall..

Babybanden fører ikke produkter fra Stokke. [emoji53] Sjekka når mannen fikk mail fra DNB.

Vet dere hva?! Nå ble jeg skikkelig provosert!!!
De må ha fjernet det nå i dag!!!:mad:

Babybanden førte Stokke da jeg var inne på nettsiden deres i morges. Jeg så på tripp trapp-stol i flere farger, babysete og tilbehør. De hadde for eksempel 10+ stoler i hvit i lager på nettbutikken, som var den jeg tenkte å kjøpe. I loggen på PCen min ligger det masse sider rundt kl 10:45 som jeg nå bare får feilmelding på når jeg går inn på.

ER DET LOV Å HOLDE PÅ SÅNN?!!:eek::eek::eek:

Vet dere hva?! Nå ble jeg skikkelig provosert!!!
De må ha fjernet det nå i dag!!!:mad:

Babybanden førte Stokke da jeg var inne på nettsiden deres i morges. Jeg så på tripp trapp-stol i flere farger, babysete og tilbehør. De hadde for eksempel 10+ stoler i hvit i lager på nettbutikken, som var den jeg tenkte å kjøpe. I loggen på PCen min ligger det masse sider rundt kl 10:45 som jeg nå bare får feilmelding på når jeg går inn på.

ER DET LOV Å HOLDE PÅ SÅNN?!!:eek::eek::eek:
Det ville jeg tatt opp med forbrukerrådet faktisk. Jeg sjekka rett før jeg skrev innlegget, og bare antok at de aldri har ført Stokke, for jeg fant jo ikke noe.

Ingen anelse. Men det kan nok forbrukerrådet svare på. Fryktelig uetisk å kjøre en sånn kampanje, for så å fjerne deler av varelageret ja!
Jeg sendte en mail til Babybanden nå og spurte om de skal fjerne Stokke helt fra sortimentet eller om de bare gjør dette i forbindelse med salget. Spent på å høre hva de har å fortelle...

• Liker
Reactions: J87
Hvis jeg googler babybanden stokke, får jeg opp masse treff, men kun feilmelding når jeg trykker på linker. Skikkelig kjipt gjort! Da kunne de heller skrevet i mailen at tilbudet ikke gjelder Stokke synes jeg.

Hvis jeg googler babybanden stokke, får jeg opp masse treff, men kun feilmelding når jeg trykker på linker. Skikkelig kjipt gjort! Da kunne de heller skrevet i mailen at tilbudet ikke gjelder Stokke synes jeg.
Helt enig! Det virker så sleipt å gjøre det sånn.

På Lekmer.no er det tilbud på Ergobaby bæreselen, både vanlig, 360 og den nyeste Omni 360. Og i tillegg så har de 20% på salget! [emoji16]
Ikke funnet den nyeste billigere noen annet sted så ble akkurat eier av en ny Ergobaby Omni 360 Grey [emoji1][emoji813]

Vet du forskjellen på 360 og den nyeste? [emoji848]

360 har borrelås, som er det eneste jeg ikke likte med den. Jeg TROR ikke Omni har det. Også lurer jeg på om man kanskje ikke trenger spedbarnsinnlegg med Omni? Sånn er det Iallefall med adapt :)

Kommer til å kjøpe enten omni eller adapt, men ikke ennå

Ser de også har rabatt på Ergobaby Swaddler!!! Kan dypt anbefale den!!! Vi hadde en (kolikk-)baby som vekket seg selv hele tiden med flaksende armer/moro-refleksen, og ergobaby swaddler ble vår livredder!! Søvn med den og uten er to forskjellige ting. Men den sov hun faktisk :D

Kvitta oss selvfølgelig med de.. så må kjøpe nye :)

Edit: ser man får 2pk på babybanden for 400 så det blir billigere. Synes egentlig ikke tilbudene på lekmer var såå bra. Sjekk produktene på prisjakt.no Ofte har Jollyroom og Mimmis veldig gode priser

4 bærepositioner som vanlig 360.

Skulder-remmene kan krysses bak på ryggen.

Den er ikke med borrelås.

Man trenger ikke nyfødt innlegg da den kan brukes fra nyfødt og opp til 15 kg som den er.

Betalte 1040,- for Omni på Lekmer.no med 20% oppå tilbudet som allerede var der.
Før pris ligger på fra 1400/1700,- ser jeg på prisjakt.

Last edited:
360 har borrelås, som er det eneste jeg ikke likte med den. Jeg TROR ikke Omni har det. Også lurer jeg på om man kanskje ikke trenger spedbarnsinnlegg med Omni? Sånn er det Iallefall med adapt :)

Kommer til å kjøpe enten omni eller adapt, men ikke ennå

Vi har 360 etter han vi har nå tror jeg, men jeg visste ikke at det fantes flere typer [emoji848]
Men må man ha spedbarnsinnlegg i 360 da?[emoji5]

Vi har 360 etter han vi har nå tror jeg, men jeg visste ikke at det fantes flere typer [emoji848]
Vet ikke. Har vært inne og lest om dem før og hvem som trengte spedbarnsinnlegg og ikke. Men jeg husker ikke hvordan det var med omni.. men med adapt trenger man Iallefall ikke det! Den kan brukes fra 3 til 20 kg! Genialt

Ja, må ha innlegg i 360 de første månedene. Det blir veldig varmt for baby oppi der, og det er vanskelig å få de til å sitte ordentlig i nyfødtinnlegget. Så anbefaler heller en sele som er tilpasset nyfødt eller et sjal de første månedene :)

Back
Topp