Kjøpetips jenter!

Jeg fant Stokke tripp trapp stol på babybanden nå. Fungerer ikke å søke på Stokke, men hvis man går inn i menyen så ligger de der :)

Jeg fant Stokke tripp trapp stol på babybanden nå. Fungerer ikke å søke på Stokke, men hvis man går inn i menyen så ligger de der :)

Så rart! Når jeg sjekker nå så er alle Stokke-produktene tilbake i nettbutikken, og Stokke ligger igjen på listen over merkene de fører. Sånn var det ikke tidligere i dag.

Kanskje litt innbilsk å tro at det var min henvendelse som gjorde det?;)

Vi har 360 etter han vi har nå tror jeg, men jeg visste ikke at det fantes flere typer [emoji848]
Men må man ha spedbarnsinnlegg i 360 da?[emoji5]
Ifølge ergobaby sin side så må den originale ergobaby 360 ha nyfødt innlegg. Adapt og Omni trenger ikke [emoji5]

Nå er Stokke-produktene borte fra nettsiden igjen... Jeg har fått følgende svar fra babybanden:

Hei!

Vår policy er at Stokke aldri kommer til å være på tilbud. Dessverre så lar ikke DNB oss kommunisere dette i deres markedsføring til deres MasterCard kunder.
Derfor var vi "tvunget" til å fjerne Stokke fra nettbutikken under denne kampanjen.

Vi beklager at det ikke lot seg gjøre å kommunisere dette til dere

Med vennlig hilsen
René hos Babybanden.no

Nå er Stokke-produktene borte fra nettsiden igjen... Jeg har fått følgende svar fra babybanden:

Hei!

Vår policy er at Stokke aldri kommer til å være på tilbud. Dessverre så lar ikke DNB oss kommunisere dette i deres markedsføring til deres MasterCard kunder.
Derfor var vi "tvunget" til å fjerne Stokke fra nettbutikken under denne kampanjen.

Vi beklager at det ikke lot seg gjøre å kommunisere dette til dere

Med vennlig hilsen
René hos Babybanden.no

Auch! Den var brutal! [emoji85] Stokke kommer aldri til å være på tilbud [emoji15] greit å ha noe å skylde på da...

Auch! Den var brutal! [emoji85] Stokke kommer aldri til å være på tilbud [emoji15] greit å ha noe å skylde på da...
Synes det er litt ugreit å inngå et sånt samarbeid med DnB, og så unngå betingelsene som inngår - da tydeligvis at alt skal være på salg siden de ikke får lov av DnB til å sette forbehold...

Synes det er litt ugreit å inngå et sånt samarbeid med DnB, og så unngå betingelsene som inngår - da tydeligvis at alt skal være på salg siden de ikke får lov av DnB til å sette forbehold...

Det er jeg helt enig i! Syns den unnskyldningen hørtes tynn ut, det er jo villedende reklame/markedsføring syns jeg! [emoji35]
Jeg ble litt nysgjerrig på denne nettbutikken, så jeg var inne på Facebook siden deres.
Var mange sure kommentarer fra kunder der om alt fra kundeservice til tilbud som ikke er tilbud..[emoji50]

Back
Topp