Cathrine:)
Andre møte med forumet
Jeg fant Stokke tripp trapp stol på babybanden nå. Fungerer ikke å søke på Stokke, men hvis man går inn i menyen så ligger de der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fant Stokke tripp trapp stol på babybanden nå. Fungerer ikke å søke på Stokke, men hvis man går inn i menyen så ligger de der
Ifølge ergobaby sin side så må den originale ergobaby 360 ha nyfødt innlegg. Adapt og Omni trenger ikke [emoji5]Vi har 360 etter han vi har nå tror jeg, men jeg visste ikke at det fantes flere typer [emoji848]
Men må man ha spedbarnsinnlegg i 360 da?[emoji5]
Nå er Stokke-produktene borte fra nettsiden igjen... Jeg har fått følgende svar fra babybanden:
Hei!
Vår policy er at Stokke aldri kommer til å være på tilbud. Dessverre så lar ikke DNB oss kommunisere dette i deres markedsføring til deres MasterCard kunder.
Derfor var vi "tvunget" til å fjerne Stokke fra nettbutikken under denne kampanjen.
Vi beklager at det ikke lot seg gjøre å kommunisere dette til dere
Med vennlig hilsen
René hos Babybanden.no
Synes det er litt ugreit å inngå et sånt samarbeid med DnB, og så unngå betingelsene som inngår - da tydeligvis at alt skal være på salg siden de ikke får lov av DnB til å sette forbehold...Auch! Den var brutal! [emoji85] Stokke kommer aldri til å være på tilbud [emoji15] greit å ha noe å skylde på da...
Synes det er litt ugreit å inngå et sånt samarbeid med DnB, og så unngå betingelsene som inngår - da tydeligvis at alt skal være på salg siden de ikke får lov av DnB til å sette forbehold...