Kjøper du og mannen julegaver til hverandre?

om vi ikke har kjøpt noe dyrt felles før i året så ja :) eneste vi kan avtsle da er en ca pris.. skulle egentlig ikke kjøpe i år grunnet forlovelsesringer (litt dyre) men klarte ikke dy meg :')
 
Vi pleier å gjøre det, men i år ble vi enige om å heller kjøpe microbølgeovn siden den vi har tok kvelden forrige uke :p
Men så kom mannen hjem med julegave fra mini til meg og da må hun jo nesten gi noe til pappan også -så da blir det jo egentlig julegaver til hverandre allikevel ;)
 
Ja, det gjør vi! Synes det er greit å vise at man setter pris på hverandre :)
 
Ja og nei.

De siste årene har vi kjøpt oss julegave ilag. Videokamera for to år siden og ny tv i fjor.

I år har vi ikke behov for noen store ting så da kjøper vi gave til hverandre.

Jeg har ønska meg en Tula Toddler bæresele hos han :p
 
Ja det gjør vi :)
 
Ja det gjør vi :D
 
Det ser jeg ikke noe poeng i. Vi har felles økonomi og det og veksle 500 eller 1000 kr med hverandre er lite vits. Er dessuten lite vi trenger utenom ting til huset. Og de siste årene så har vi enten tatt en sydentur på sommeren eller pusset opp kjøkken så da har vi brukt penger på det istedet..

Vil vi ha noe så kjøper vi det heller sjæl bare ;)
 
Ja - men det trenger ikke være så dyrt, sjøl om det gjerne blir det likevel:) Det er vel egentlig nesten den eneste julegaven jeg får som er til bare meg, så gleder meg veldig til den:) Syns det er romantisk med kjærestegave sjøl om vi harr vært gift i noen år og har tre barn:) Også er vi veldig glade i gaver begge to:)
 
Litt opp og ned. Ikke i år.
 
Nettopp kjøpt oss en bil, så blir nok ikke gaver til hverandre i år nei
 
Vi gjør ikke det i år og gjorde det heller ikke i fjor. Vi kjøpte oss heller en ting vi hadde veldig lyst på selv. :p I høst betalte samboeren min pcen til meg på 7000kr :O , så det var nok gave for tre-fire juler og bursdager framover!
 
Back
Topp