Kjøper du og mannen julegaver til hverandre?

Det gjør vi alltid.. men noen ganger blir vi enige om å bare kjøpe noe stort.. som f.eks. den julen vi fikk oss valp :)
 
Vi pleier å kjøpe noe felles som vi trenger
 
Kommer an på økonomien :) har vi god råd gjør vi det, men er det litt stramt står vi over.
 
Vi sluttet med det litt etter vi fikk barn. Vi kom ikke på noe og det ble til "kjøp noe for x antall kroner" og pakk inn fra meg. Så fant vi ut at vi trenger jo ikke så mye, så pengene går heller til en opplevelse når vi er på ferie om sommeren.
 
Ja, hvert år :)
 
Ja har gjort det før ihvertfall ;) Men blir nok dårlig med det i år med student økonomi og utgifter på bilen nå ;)
 
Det gjør vi :)
 
Ja, det gjør vi alltid :) Ikke nødvendigvis noen dyrt eller stort.
 
Ja syns det er veldig koselig :)
 
jeg hadde nok blitt skuffa om jeg ikke fikk noe. I fjord kjøpte vi et spill til oss begge ^^ Det er samma hva vi gir til hverandre, bare det er noe :)
 
Ja. Vi liker begge å få gaver, så det må vi. Og så kjøper vi fra barna til hverandre også :) Trenger ikke være så mye/dyrt, bare en liten oppmerksomhet.
 
Alltid, ingen avtale om pris, noen ganger alt for dyrt som i år og noen ganger billig.., elsker å finne noe han kan bli glad for;) og elsker å få av ham;)
 
Fram til no har me gjort deg, men i år gjer me ikkje det. Lyst på ny vaskemaskin. Den me har er 13 år og byrja å bli dårleg..
 
Back
Topp