Kjøper du og mannen julegaver til hverandre?

Ja, jeg elsker gavestyret.... ;-) Men i år gjorde han det veldig enkelt for seh selv og kjøpte nordic cab i kombinert jul- og bursdagsgave til meg (og er vel han som kommer til å bruke den mest). Hehe.... Jeg svarer med at han får 130 l fjellsekk for at han skal ha plass til å bære alt når vi skal på fjelltur og jeg har en unge i meisen og en i hånda.... ;-)
 
Ja, hvert år.
 
Kjøpte dyre gaver til hverandre i fjor. Blir mest sannsynlig ingen gaver til hverandre i år :) kun en liten ting fra barna
 
Ja, det gjør vi :) SKikkelig koselig :)
 
Ja mannen er så dårlig på å kjøpe seg klær så det kjøper jeg til jul og bursdag :p
 
Ja. Var en periode vi ikke gjorde det. Hadde ikke råd og måtte prioritere annet da. Men siste årene har vi kjøpt litt til hverandre. Sånn type for 500-1000 kr :)
 
Ja! Synes det er viktig. Samboer er utrolig flink til å kjøpe flere gaver som er gjennomtenkte:)
Hadde aldri kunne hatt en jul eller bursdag uten gave. Liker å kjøpe overraskelsesgaver av og til og:) Synes det er veldig koselig.
Viktig å vise at man setter pris på hverandre og bruker tid og energi på å vise det. Selv om man gjerne bare kan kjøpe det selv. Til bursdagen fikk jeg Mulberry-veske. Hadde aldri brukt så mye på en veske selv. Men at han sier at jeg fortjener å ha en så fin veske, rører jo noe i hjerte:) Er veldig glad for at samboer alltid er veldig flink til å kjøpe fine og gjennomtenkte gaver. Føler det viser at han bryr seg og hører etter hva jeg ønsker meg:) Ofte får jeg gavekort på noe velvære i tillegg til en gave. Så vi bruker gjerne en del tusen på hverandre. Ja, alt går jo i samme potten, men er ikke sikkert jeg hadde unnet meg det.
Samboer har bursdag noen dager før jul, så her må man være kreativ!:)
 
Nei, har vel gjort det to ganger på 7 år :p

Vi bruker å ta ei natt på hotell sammen med et vennepar og ut å spise ute før jul :) Det blir liksom gaven :p
 
Vi gjør ikke det. Vi vil heller bruke pengene på huset og barna. :)
 
Dette blir den tredje julen vår sammen, han ønsker seg en jakke så da kjøper jeg det. Jeg ønsker meg egentlig ikke noe spesielt, det blir nok en vinterjakke eller noe slikt. Jeg synes det er tull å kjøpe noe bare for å kjøpe.
I fjor ble vi enige om at jule- og bursdagsgaven til hverandre var ferieturen til Kypros, siden den kostet ganske mye. Det synes vi begge var en helt grei løsning, kommer nok til å gjenta det senere.
 
Back
Topp