Kjøper dere is av isbilen?

Liker is ifra isbilen jeg men i valdres er det jo nesten umulig å få tak i den bilen!

Nei veldig sjelden..

Kjøper kroneis av isbilen. Mye bedre enn diplomis sin is, og så er det kun isbilen som har saftis-pakker uten det der fordømte sjokoladetrekket. Guttungen tåler ikke vanlig sjokolade, så takk og lov for venneby-is!

Gutt født 09
Lillebror ventes aug/sept

De kjører ikke her :P Men det hender at den kjører forbi svigers når vi er der, så da kjøper vi et par ganger. De har mye is uten melk, så da har vi litt mer å velge mellom :)

Nei. Hører den kjøre forbi, men jeg glemmer alltid å sjekke hvilke dager og klokkeslett det er.

* okt08 og jan13 <3 *

det hender.. den crisp-isen er skikkelig god.. har bare kjøpt 1 gang i år... begge isbilene kommer forbi her..

Nesten bare hjem is bilen som kommer hit, og den isen er ikke god.. Isbilen kommer en sjelden gang, og har kjøpt et par ganger i sommer av den :) Isbilen(e) kommer i 3-5 tida her, og det er alltid veldig hyggelige sjåfører. Han ene kjente meg faktisk igjen nå, siden jeg kjøpte OFTE is av han da jeg var liten :) Og har så mange hyggelige minner fra isbilen fra jeg var liten <3

Den kjører ikke her jeg bor.. men hvis vi er hos mamma så kjøper enten hun eller jeg en pakke med is som lillegutt og niesene mine kan ha liggende til når de er på besøk :)

Hva med den fisken, er den bedre/billigere enn på butikk?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Nei. Jeg hater isbilen. Den kommer annenhver fredag rett etter ungene er lagt, og står rett utenfor soveromsvinduet og dinger og dinger og dinger og dinger.... Ungene våkner og minste blir hysterisk redd. Møkkakonsept.
Har jeg lyst på is, så drar jeg på butikken og kjøper den.

NEI!!
Den kjører rumdt i nabolaget og plinger 3-5 timer i strekk, og hunden flyr rundt og bjeffer og hyler konstant i den tida fordi han reagerer så sterkt på den plingelyden.
Kjører fra 15-18/20, midt i legging og greier...
Jeg er møkka lei den bilen!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja fra den blå:D
Elsker lakrisisen og tyrkisk pepper isen:D må alltid ha is i frysen:oops::p

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Ananas-splitten de har er nydelig! Bare synd den ikke kjører i nabolaget lenger :/ vi har hjem is her hver 14. Dag, lørdag midt på dagen, så syns ikke den er plagsom :) men isen er jo såklart ikke så god som den isbilen har......

Nei gjør ikke det. Husker det som god is, men siden de ikke har melkefri is, annet enn saftis som i mitt hode ikke er is. Så kjøper vi aldri noe derfra. Og hadde jeg tålt melk, så hadde jeg nok heller ikke kjøpt, for her kommer de gjerne rundt 22 på kvelden og plinger og dinger 4-5 steder nedover den lille gata vår. Makan til masing!

Nei synes ikke isen er spesielt god...

Her kommer den til passe tid men siden vi aldri kjøper er det ikke noe mas når han hører plingingen allilevel. Der vi bodde før derimot kom den kl 21 og plinget helt inni husveggen vår. Da sendte jeg klage!

Back
Topp