Kjøper dere is av isbilen?

Kommer to til oss også. Mamdag og tirsdag. Kjøpte sist. Is, reker og fisk. Ble veldig dyrt.

appen!

Ja vi kjøper saftis, veldig greit med de store pakkene med 30 stk i når halve nabolaget kommer å skal ha is :) Mine barn har alltid sovet gjennom alle lyder, så ikke no problem med det heller gitt :)

Det hender ja, kanskje 2-3 ganger i løpet av et halvår. Vi er tydeligvis "heldige" da den kommer før leggetid. Jeg pleier av og til og kjøpe meg tyrkisk pepper isen og en annen is til snuppa hun er så glad i. Billigere er det ikke, men den isen fåes jo ikke kjøpt på butikken så :)

Hender at vi kjøper innimellom. Her kommer den ikke i sovetider. Verken den ene eller den andre ;)

Nå har vi bare kjøpt én gang tidligere i år, og det er fordi vi nesten aldri hører den ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja for den er eneste som har tyrkisk pepper isen:)

Nei det skjer ytterst sjelden.. tror jeg har kjøpt 2 ganger på 3-4 år :p

Kjøpte da datra mi var lita. Da var konseptet ganske nytt og jeg innbiller meg at det var hver 2 lørdag midt på dagen den pleide og komme. Den kom ikke så ofte. Og alle syntes det var gøy, vertfall det jeg husker.

Husker jeg stusset en del når isbilen kom på en annen dag en lørdag.

Nå tror jeg den kommer ca 3 ganger i uken eller mer. + hører den når den ikke kommer hit også. Så hører den ofte. Er bare så lei av den bilen! Og den kommer jo tett og stadig. Tar en del runder rundt i nabolaget og håper på at noen skal kjøpe is. Skur heller ikke av lyden mens stopper for og selge. Virker litt som om greia er at hvis noen personer kjøper is, da tar isbilen et par ekstra runder rundt i kvartalet.. siden det er mange som bor her kan den kjøre rundt og rundt.

Før når datra mi var lita måtte jo nærmest springe etter bilen og det var ikke bare bare å rekke det.

Håpet er at andre i nabolaget også går lei. Slik at isbilen ikke kommer!

Back
Topp