Kjøper dere gave til partneren?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Samme her.
Bruker hele året på å planlegge gaven hans. <3
I år får han en bok han har ønsket seg veldig. Ikke store gaven, men noe han har snakket om siden boka kom ut. Fra barna får han tecnic Lego, det nevnte han for lenge siden, tror han blir veldig glad for den :)

Vi kjøper alltid - men ett år kjøpte vi valp til hverandre :-D beste gaven ever - pakket inn et bilde av valpet (hentet den i romjula) og skrev fra nissen.. ingen i familien visste om det :-) Synes det er stas å sette pris på hverandre og overraske! Er ikke alltid like flink til det ellers, selv om det hender (å overraske med gaver altså)..

Ja stort sett. Har vært år vi ikke har gjort det også, og heller brukt penger på noe annet vi har trengt til huset.

Men vi bruker ikke store summen.
Nå synes vi det er koselig å gi noe til hverandre siden vi stort sett ikke får noe bare til oss lenger. Blir stort sett gaver til oss sammen, og det er ikke alltid like spennende :-P

Ja syns det er vel fugler viktig at vi kjøper gaver til hverandre :-) skulle bare ønske sambo kunne være litt mer fantasifull enkelte ganger. I år starta jeg tidlig å gi hint/ønske meg ting, men ingenting festa seg selvfølgelig, så dagen han skulle kjøpe måtte jeg komme med ønsker og da huska jeg selvfølgelig ikke selv :-P
Hvilke fugler???
;-) :-P

Vi kjøper til hverandre. I år har vi ett tak på 5000 til hverandre, og jeg baker gavene fra ungene inn i den summen ;)

Ja, det er de kjekkeste gavene!

Nei, det synes jeg er unødvendig. Vi har begge alt vi trenger.
Mem vi kjøper bursdagsgave

Back
Topp