Kjøper dere gave til partneren?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Kjøper alltid gave ja :)

Kjøper to gaver til mannen.
En fra meg, og en fra barna

Vi gir alltid gave til hverandre :)

Kjøper som oftest . Men er det noe litt dyrere vi trenger , kjøper vi det til hverandre ;)

Vi har avtale om å ikke kjøpe til hverandre, men hvert år slår mannen til med gave til meg fra ungene:p
I år har jeg kjøpt en liten tullegave til han, en ramme hvor det står drømmedama på og selvfølgelig med
bilde av meg inni:D

Alltid! Eller ett år ble vi enige om å kjøpe ny sofa til hverandre i julegave, men klarte ikke å la vær å kjøpe noe hemmelig i tillegg (heldigvis, for det gjorde han og) :P Det er jo så koselig å overraske :)
Men ser ikke bort ifra at vi må trappe ned litt di neste årene, når jeg skal studere.

Alltid! Eller ett år ble vi enige om å kjøpe ny sofa til hverandre i julegave, men klarte ikke å la vær å kjøpe noe hemmelig i tillegg (heldigvis, for det gjorde han og) :P Det er jo så koselig å overraske :)
Men ser ikke bort ifra at vi må trappe ned litt di neste årene, når jeg skal studere.

Jeg har kjøpt i veldig ulik prisklasse alt etter økonomi og hva jeg finner. Samt for meg handler gaven om å finne noe som kan overaske og glede ham og ikke verdien. Så selv om du er student er det fullt mulig om du vil;) have been there;)

Kjøper gave til hverandre. Blir bare en liten ting i år, skal kjøpe ny seng på nyåret som gave til hverandre:)

Vi bruker ikke å gi gaver. Men i år skal han få en liten oppmeksomhet alikavel. Han fortjener det.

Ja syns det er vel fugler viktig at vi kjøper gaver til hverandre :-) skulle bare ønske sambo kunne være litt mer fantasifull enkelte ganger. I år starta jeg tidlig å gi hint/ønske meg ting, men ingenting festa seg selvfølgelig, så dagen han skulle kjøpe måtte jeg komme med ønsker og da huska jeg selvfølgelig ikke selv :-P

Vi kjøper alltid til hverandre. Noen ganger går vi sammen om gaven hvis det er noe vi trenger til huset e.l:)

Jeg har kjøpt i veldig ulik prisklasse alt etter økonomi og hva jeg finner. Samt for meg handler gaven om å finne noe som kan overaske og glede ham og ikke verdien. Så selv om du er student er det fullt mulig om du vil;) have been there;)
Tror du misforsto, skrev "trappe ned", altså ikke la vær å gi gave, men gi etter evne. Har hatt et opphold i studiene noen år, og en blir jo ganske "bortskjemt" etter å ha jobbet å tjent gode penger og bruker derfor kanskje litt mer på julegaver nettopp fordi man kan, ikke fordi man må :) Var kjempe lett å bruke mer penger når jeg begynte å jobbe, men det er kjipere andre veien :P Men det gikk jo bra sist, så er ganske sikker på at det ordner seg denne gangen og ;)

Tror du misforsto, skrev "trappe ned", altså ikke la vær å gi gave, men gi etter evne. Har hatt et opphold i studiene noen år, og en blir jo ganske "bortskjemt" etter å ha jobbet å tjent gode penger og bruker derfor kanskje litt mer på julegaver nettopp fordi man kan, ikke fordi man må :) Var kjempe lett å bruke mer penger når jeg begynte å jobbe, men det er kjipere andre veien :P Men det gikk jo bra sist, så er ganske sikker på at det ordner seg denne gangen og ;)

Samme holdning jeg har, gir alltid gave, men mindre i perioder jeg har lite penger;) men det er tanken som gjelder og ikke hvor mye du bruker. Men enig det er mer utfordrende når du har lite penger;)

Back
Topp