Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er xen sin det!Har ingen partner. Men gir/får gave med xen min, altså pappaen til ungene. Allerede fått årets gave av han, ny mobil, da jeg hadde knust min gamle..gotta love that man!!!
Alltid! Eller ett år ble vi enige om å kjøpe ny sofa til hverandre i julegave, men klarte ikke å la vær å kjøpe noe hemmelig i tillegg (heldigvis, for det gjorde han og)Det er jo så koselig å overraske
![]()
Men ser ikke bort ifra at vi må trappe ned litt di neste årene, når jeg skal studere.
Tror du misforsto, skrev "trappe ned", altså ikke la vær å gi gave, men gi etter evne. Har hatt et opphold i studiene noen år, og en blir jo ganske "bortskjemt" etter å ha jobbet å tjent gode penger og bruker derfor kanskje litt mer på julegaver nettopp fordi man kan, ikke fordi man måJeg har kjøpt i veldig ulik prisklasse alt etter økonomi og hva jeg finner. Samt for meg handler gaven om å finne noe som kan overaske og glede ham og ikke verdien. Så selv om du er student er det fullt mulig om du vilhave been there
![]()
Samme her.Det er en av de viktigste gavene for meg![]()
Tror du misforsto, skrev "trappe ned", altså ikke la vær å gi gave, men gi etter evne. Har hatt et opphold i studiene noen år, og en blir jo ganske "bortskjemt" etter å ha jobbet å tjent gode penger og bruker derfor kanskje litt mer på julegaver nettopp fordi man kan, ikke fordi man måVar kjempe lett å bruke mer penger når jeg begynte å jobbe, men det er kjipere andre veien
Men det gikk jo bra sist, så er ganske sikker på at det ordner seg denne gangen og
![]()