Kjøpe gåstol?

Denne tråden har gått over stokk og stein. Kan vi ikke sette en strek og si oss enig i at vi gjør ting forskjellig? Om noen vil bruke "fritiden" sin på å drikke kaffe i fred, eller gå på toalettet i stillhet. Kan det vell være opp til hver enkelt???

Da min var 10 mnd så gikk jeg på do med døren på klem. Sånn at han kunne komme inn hvis han ville.
Her i huset så er jeg aldri alene på badet. Er det ikke min sønn som kommer inn så er det katten :P
Så lenge du sikrer skarpe hjørner og fjerner de tingene du ikke vil ha ødelagt eller den lille kan skade seg på så kan de fint være alene i 1 min :)
Her var det aldri snakk om å sitte og holde seg til faren kom hjem og kunne passe han.
Min sønn suste avgårde med en gåbil foran seg, og kom seg fint over dørstokker uten problemer. De lærer ved å feile. Litt knall og fall er ikke farlig. Og nei, de slår ikke hodet alvorlig hvis de ramler med hodet først. De små er rimelig hardhudet så de tåler et fall eller 100 iløpet av en dag :)
Dusj/bading har jeg bestandig gjort på kvelden og da har ungen sovet. Har jeg måttet dusje på dagtid så har han blitt med meg. Han ble dypt fornærmet på meg hvis jeg dusjet uten han :P

Vi har barnesikret huset maks. At de faller når de øver på å gå er jo helt innafor :) begge mine har vært med meg på do :) jeg hadde ikke kjøpt grind til så stor unge. Kjedelig å plutselig bli satt i bur tenker jrg [emoji849][emoji4] jeg har aldri kunne begrense ungene mine slik hvertfall, meget aktive begge to. Nå har vi alle stoler på bordene fordi yngste klatrer så veldig, slik at jeg kan gjøre noe annet enn å ta henne ned hele tiden :p

Tenker at gåstol og lekegrind er bortkastede penger nå. De blir fort stødige etter de har tatt sine første steg. Min på 9.mnd går helt stødig selv nå. Startet å slippe seg for ca en måned siden.
Litt blåmerker hører med [emoji6]

Privatliv på do har jeg ikke hatt siden jentungen ble født for syv år siden [emoji23] som baby var hun med inn, gjerne i vippestol, når hun ble større satt hun på gulvet med leker, nå i en alder av syv år kan hun ennå komme inn som om det er det naturligste i hele verden. Forsåvidt er det helt greit for meg. Er jo så vandt med det. Det samme gjelder om jeg skal dusje. Men pleier å si det at om de absolutt må inn når jeg er der så får de tåle å se både naken kropp og kjenne bæsjelukt [emoji6] ikke engang gubben gir meg fred på do støtt. Sånn er det nå bare her i huset.

Back
Topp