Gravidstudine
Flørter med forumet
Jeg har en baby på 10 måneder som er veldig ivrig med å reise seg opp, slippe taket og går noen få skritt. Han er veldig ustødig og jeg må være rett i nærheten hele tiden for å forhindre fall. Så er det jo sånn at jeg av og til har behov for å gjøre ting der jeg ikke kan sitte rett ved siden av han, men det føles veldig skummelt å la han styre rundt på egen hånd selv bare for et lite øyeblikk.
Har dere erfaring med bruk av gåstol, lekegrind eller andre tips til hvordan jeg trygt kan la han være litt for seg selv? Jeg mistenker at lekegrind ikke vil være populært hos denne karen, dessuten synes jeg det er litt skummelt å la han styre i sprinkelsengen også nå for tiden og tenker derfor at han fint klarer å slå seg i lekegrinden også. Gåstol med sikkerhetssele må vel være et ok alternativ?
Har dere erfaring med bruk av gåstol, lekegrind eller andre tips til hvordan jeg trygt kan la han være litt for seg selv? Jeg mistenker at lekegrind ikke vil være populært hos denne karen, dessuten synes jeg det er litt skummelt å la han styre i sprinkelsengen også nå for tiden og tenker derfor at han fint klarer å slå seg i lekegrinden også. Gåstol med sikkerhetssele må vel være et ok alternativ?