Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: nica85
Jeg sendte pm og spurte om det var lov med die-cuts, og fikk tilbake at det kunne selges så lenge det var brukt... Men øhm, det er litt tregt da, så jeg fjerna bare tråden min. [8|] Så da er det altså også ulovlig å selge et uåpnet produkt, for det er ikke brukt...
ORIGINAL: Bamboo
Har nettopp spurt Prikken om det ang hjemmelagede ting, og det er det ikke lenger lov å selge her inne..
De måtte visst bare gjøre det sånn..[8|]
Jeg synes det er fryktelig synd at alt fra vognposer, strikketøfler, broderier osv ikke lenger er tilgjengelig
-er ikke akkurat så lett å finne folk som lager og selger slikt og det er da ikke noen som blir rik på det heller..
ORIGINAL: summer82
ja helt teit igrunn spør du me.. ting he foregått så greit jo... æsj allti noe[:(]
ja helt teit igrunn spør du me.. ting he foregått så greit jo... æsj allti noe[:(]
Helt enig[&o]
Synes selvfølgelig at det blir litt feil å kjøpe inn store kvanta av ting billig for å selge og tjene
penger her inne, men noe så uskyldig som håndarbeid da..[8|]
Helt enig[&o]
Synes selvfølgelig at det blir litt feil å kjøpe inn store kvanta av ting billig for å selge og tjene
penger her inne, men noe så uskyldig som håndarbeid da..[8|]
ja d e akkurat d e tenke e også... handarbeidting d bør vel gå å selge? men altså d går no skrive at en he tatt en av brettet osv da e d no påbegynt[:D] men d e no litt firkanta at ingen kan trykke opp dies lenger å selge her.. d e no brukt mens ho laga d da... den bør vel holde...????
ORIGINAL: Nikki!
Har nettopp spurt Prikken om det ang hjemmelagede ting, og det er det ikke lenger lov å selge her inne..
De måtte visst bare gjøre det sånn..[8|]
Jeg synes det er fryktelig synd at alt fra vognposer, strikketøfler, broderier osv ikke lenger er tilgjengelig
-er ikke akkurat så lett å finne folk som lager og selger slikt og det er da ikke noen som blir rik på det heller..
veldig synd
tar jo faderen meg helt avgårde her på BV jo,lager jo regler for alt..og endrer på ting som fungerer fint.
nå får de skjerpe seg