Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Navy er kjempefint uansett hvilket kjønn man får du kan jo henge ett skilt på med enten navn, eller ett kallenavn (tulla, snuppa etc etc). Rosa vognpynt?Jeg planlegger å bruke vogna etter den kommende storebroren...noen gode tips til vognpynt? Bagen er blå/navy og det er ei lita tulle i magen men vil ikke kjøpe ny vogn grunnet fargen!
Jeg planlegger å bruke vogna etter den kommende storebroren...noen gode tips til vognpynt? Bagen er blå/navy og det er ei lita tulle i magen men vil ikke kjøpe ny vogn grunnet fargen!
Søk på sulla meg litt på Facebook hun lager/hekler nydelig vognpynt!Jeg planlegger å bruke vogna etter den kommende storebroren...noen gode tips til vognpynt? Bagen er blå/navy og det er ei lita tulle i magen men vil ikke kjøpe ny vogn grunnet fargen!
Hvis du tør å kjøpe vogn uten å ha prøvd den, kan du jo bestille på nett og hente på posten?Jeg mangler også vogn, og føler at jeg begynner å få veeeeldig dårlig tid nå.... Dessuten bor jeg på en liten plass hvor det ikke finnes butikker med babyutstyr..... Nærmeste butikk har inne en: Trille Dream, noen som har erfaring med denne vogna?
Jeg mangler også vogn, og føler at jeg begynner å få veeeeldig dårlig tid nå.... Dessuten bor jeg på en liten plass hvor det ikke finnes butikker med babyutstyr..... Nærmeste butikk har inne en: Trille Dream, noen som har erfaring med denne vogna?
Vi bestilte på nett tok ikke lang tid å få vognen. Sparte penger gjorde vi også. Har du sett deg ut noen vogner?Hvis du tør å kjøpe vogn uten å ha prøvd den, kan du jo bestille på nett og hente på posten?
Let etter andres erfaringer og sammenlikne med dine egne behov før du bestemmer deg