Kjøp av barnevogn

Hadde ikkje planlagt det, men det viste seg at vogna var så mykje billigare enn eg forventa at den måtte bli med heim :P
Eg trudde at vogna var det siste som skulle komme på plass, da eg er veldig kresen.

Jeg planlegger å bruke vogna etter den kommende storebroren...noen gode tips til vognpynt? Bagen er blå/navy og det er ei lita tulle i magen:dummy1: men vil ikke kjøpe ny vogn grunnet fargen!

Jeg planlegger å bruke vogna etter den kommende storebroren...noen gode tips til vognpynt? Bagen er blå/navy og det er ei lita tulle i magen:dummy1: men vil ikke kjøpe ny vogn grunnet fargen!
Navy er kjempefint uansett hvilket kjønn man får :) du kan jo henge ett skilt på med enten navn, eller ett kallenavn (tulla, snuppa etc etc). Rosa vognpynt?

Jeg har en helt svart vogn. Men mamma har strikket et pynteteppe i forskjellige rosa,brunfarger. Anbefales for å pynte vogna litt ;)

Har en emmaljunga city cross fra førstemann og skal kjøpe en simo kombivogn. Så vi har to vogner :) kjekt å bytte på litt

Gjorde et knallkjøp på brukt vogn.. Vogna etter første er litt vel godt brukt, så hadde litt lyst på ny, så den "gamle" bare kan være bhgvogn..
Vi har mye etter første, men mangler likevel litt til den nye... Må shoppe litt til helga tror jeg!

Jeg vil bare legge inn et tips om å kjøpe brukt vogn. Vi fikk en pent brukt Emmaljunga City Cross med både bag-del og sittevogn-del for totalt 2000 kr på Finn.no. Nypris er vel rundt 9.000 kr. Bagdelen er brukt så lite at det omtrent ikke er mulig å skille den fra en ny. Kan komme på mange ting jeg heller vil bruke de mellomliggende 7.000 kr på :D

Jeg mangler også vogn, og føler at jeg begynner å få veeeeldig dårlig tid nå.... Dessuten bor jeg på en liten plass hvor det ikke finnes butikker med babyutstyr..... Nærmeste butikk har inne en: Trille Dream, noen som har erfaring med denne vogna?

Fikk endelig bestilt meg vogn for ei uke siden :) Den var ikke ute for salg brukt, så her ble det ny. Er kjempe lurt med brukt men ikke så enkelt når det ikke er noen :)

Så er jeg heldig kommer den rundt 3 uker før termin :p

Jeg mangler også vogn, og føler at jeg begynner å få veeeeldig dårlig tid nå.... Dessuten bor jeg på en liten plass hvor det ikke finnes butikker med babyutstyr..... Nærmeste butikk har inne en: Trille Dream, noen som har erfaring med denne vogna?
Hvis du tør å kjøpe vogn uten å ha prøvd den, kan du jo bestille på nett og hente på posten?
Let etter andres erfaringer og sammenlikne med dine egne behov før du bestemmer deg :)

• Liker
Reactions: SoO
Begynner å stresse litt med vognkjøp her også. Har en TFK fra før og en trille så ikke noe krise sånn sett,men når vi nå får to tette barn vil jeg gjerne ha søskenvogn:). Har kikket en del på finn. Er jo mange fine der,men egentlig falt litt for en vogn da+ at det er mange som er litt dyre. Får bare fortsette å følge med:).

Hvis du tør å kjøpe vogn uten å ha prøvd den, kan du jo bestille på nett og hente på posten?
Let etter andres erfaringer og sammenlikne med dine egne behov før du bestemmer deg :)
Vi bestilte på nett :) tok ikke lang tid å få vognen. Sparte penger gjorde vi også. Har du sett deg ut noen vogner?

Back
Topp