Kjøp av barnevogn

hennipenni

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Andre som ikke har handlet inn vogn enda?? :p Skal få bestilt den iløpet av mnd, så vi har den til slutten av april iallefall. Så er den her akkurat til bebis kommer.
Men kjenner jeg er sent ute denne gang iforhold til med storebror. Da var alt klart i uke 20 :D

Har ikke kjøpt enda,men har en vogn med bag til som storebror bruker så kan i verstefall sette bagen i den første tida og bruke trille som jeg har til han. Tenker å kjøpe søskenvogn etterhvert:).

Har ikke kjøpt enda. Men har en brukt simo kombi vi kan bruke i begynnelsen :) Har lyst å faktisk få babyen å se hvilke behov vi har og hva vi trenger i en vogn, før vi bruker så mye penger på en ny. Blir ikke klok på alle rådene, er så mange forskjellige anbefalinger :p

Vi har bestilt den, og avtalt henting/betaling i uke 12. Men det ble bestemt for lenge siden (uke 15) hvilken vogn vi skulle ha ;)

Har kanskje noe med at du er annengangs? Føler at alle førstegangs er tidlig ute med alt, meg selv inkludert :D

Jeg har akkurat kjøpt på tilbud!! :) babyjogger city elite til 4999,- på barnas hus! Men nå står den bare å tar plass i stua da :P så det er kanskje like så greit å vente hvis det ikke kommer godt tilbud? :)

Har kanskje noe med at du er annengangs? Føler at alle førstegangs er tidlig ute med alt, meg selv inkludert :D

Hehe ja sånn tror jeg absolutt det er:). Til førstemann hadde jeg alt og litt til på plass før han kom. Akkurat som jeg ikke trodde butikkene var oppe etter han var født..Hehe. Denne gangen har jeg handlet veldig lite,men kommer nok litt etterhvert da:).

Hehe ja sånn tror jeg absolutt det er:). Til førstemann hadde jeg alt og litt til på plass før han kom. Akkurat som jeg ikke trodde butikkene var oppe etter han var født..Hehe. Denne gangen har jeg handlet veldig lite,men kommer nok litt etterhvert da:).
Som om jeg skulle sagt det selv :p Hadde alt av utstyr og klær klart til førstemann rundt uke 20, og hadde ALT for mye klær! Så var litt kjedelig og ikke ha behov for å handle ting til han når han var født. Derfor er jeg mye mer avslappet denne gang. Og har ikke kjempe mye klær, men allikevel nok. Så det er mulighet for å handle når hun er født. Tenker at sålenge vogna er i hus til hun er født er det jo flott det :p Det er den jo uansett. Så alt ordner seg til slutt. Deilig og være så avslappet denne gang :p hehe

Jeg tror jeg har tenkt litt sånn :D hva hvis jeg trenger alt dette når jeg kommer fra sykehuset, og kl er etter 21. Da er jo alt stengt :o :o haha

Vi bestilte idag.. Om 6 uker så har vi den.. Svigerforeldrene som betaler for den og de trur at d bringer ulykke å skaffe ting for tidlig.. Hadde æ had noe å si så hadde vi kjøpt d for lenge sida.. :) De ville egentlig vente til fødsel men klarte å overtale dem..

Jeg er førstegangs og har faktisk ikke kjøpt annet enn bilsete enda.... Kanskje på tide å tenke på vogn... og klær...og andre ting... *overveldet*

Jeg tror jeg har tenkt litt sånn :D hva hvis jeg trenger alt dette når jeg kommer fra sykehuset, og kl er etter 21. Da er jo alt stengt :eek: :eek: haha

Hehe ja var akkurat sånn jeg var. Akkurat som jeg trodde jeg ikke kom meg ut av huset det neste året:). Men kjenner at jeg begynner på litt nedtelling nå da. Begynner å stresse litt med at jeg helst vil ha alt i orden før tulla kommer sånn i huset og sånn også. Vi bor i en leil som blir pusset opp nå og det er noen ting som gjenstår som samboer skal gjøre selv. Han skal opr for prolaps denne uka her,men jeg vil gjerne ha han ut for å flytte noen stein og liste litt inne osv..Hehe. Stakkars mann.

Hadde vi ikke hatt vogn etter storesøster hadde jeg tatt turen til Barnas Hus og kjøpt Babyjogger City elite på tilbud nå til 4999,-! Super vogn til en veldig bra pris for dere som ikke har bestemt dere!! :D

Hehe ja var akkurat sånn jeg var. Akkurat som jeg trodde jeg ikke kom meg ut av huset det neste året:). Men kjenner at jeg begynner på litt nedtelling nå da. Begynner å stresse litt med at jeg helst vil ha alt i orden før tulla kommer sånn i huset og sånn også. Vi bor i en leil som blir pusset opp nå og det er noen ting som gjenstår som samboer skal gjøre selv. Han skal opr for prolaps denne uka her,men jeg vil gjerne ha han ut for å flytte noen stein og liste litt inne osv..Hehe. Stakkars mann.
Stakars, han kunne jo ventet litt med å få denne prolapsen :P neida. Han har det nok ikke godt, han skal tross alt opereres. Håper operasjonen gjør det bedre da :)
Er jo greit å ha ting i orden selv om man har fått barn før, men ved første så har man kanskje litt flere ting som ikke er så veldig viktig i starten :D

Stakars, han kunne jo ventet litt med å få denne prolapsen :p neida. Han har det nok ikke godt, han skal tross alt opereres. Håper operasjonen gjør det bedre da :)
Er jo greit å ha ting i orden selv om man har fått barn før, men ved første så har man kanskje litt flere ting som ikke er så veldig viktig i starten :D

Hehe ja dårlig planlagt syns jeg;). Ja håper det hjelper. Han får ikke så mye omsorg om dagen stakkars med en hormonell gravid kjerring som har nok med seg selv..Hehe. Ja er jo en del ting som er greit å ha på plass,men har litt tid enda da og en del utstyr har jeg jo fra forrige mann:).

De har noen farger av Babyjogger city elite på tilbud til 4390 kr hos babybanden.no. der er det gratis frakt i tillegg

Jeg er andregangs og her er alt pluss litt til på plass til lillesøster. Storesøster hadde kolikk og kom meg nesten ikke ut av huset de første 3-4 månedene og om jeg gjorde det var det ikke kos :p Så synes det er veldig greit å ha tingene på plass ;)

Back
Topp