Kjønnet

Jeg vil også vite. Samboer er litt i tvil om han vil vite :-) første barnet for oss, så er spent :-) ikke funnet noe navn enda.

tror nok vi vil vite, slik at vi vet hva vi har fra før av klær og slikt, har en del jenter, og første er jente :) Om det blir en gutt blir det litt mer handling :p

Jeg vil vite, jeg er ekstremt nysgjerrig og blir i dårlig humør om jeg ikke får vite ;-) skulle helst ha visst det i dag!

Forstår at det sikkert er kjempegøy å få vite først etter fødselen, men vi er alt for nysgjerrig til å klare å vente! Vi har visst det med begge jentene også.

Tror vi har lyst til å vite det. Men tror bare foreløpig :)

Med min første var jeg på ul i uke 12, og da sa hun det var gutt og gutt var det :) jeg skal så absolutt vite kjønn, eier ikke tomodighet til å vente :p er altfor nyskjerrig og :p

I uke 13 var det ingenting som viste at det var gutt, men jordmor sa det omtrent var som å gjette å si at det var jente :p

Jeg veit at det er jente denne gangen også, så vi må sjekke for å se om jeg har rett :p

Med min første var jeg på ul i uke 12, og da sa hun det var gutt og gutt var det :) jeg skal så absolutt vite kjønn, eier ikke tomodighet til å vente :p er altfor nyskjerrig og :p
Da jeg var på ul i uke 12 sa hun også gutt til meg, kom ut en jente :p

Da jeg var på ul i uke 12 sa hun også gutt til meg, kom ut en jente :p
Jm mente at hun så det var en gutt, mye mulig hun bare gjetta. Syns det er litt dumt at Jm gjetter jeg da, si heller at man er usikker :p

Jeg er så nyskjerrig at jeg sikkert betaler for ekstra ultralyd om babyen skulle ligge kronglete til. Er vår første å klarer nesten ikke vente på at h*n skal komme til verden ❤️

Back
Topp