Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!! gleder meg til vår oul om to uker plussIIK!
Vi var på OUL idag, og bestemte oss HELT på tampen at vi ville vite kjønn likevel. Og til mitt store sjokk, så blir det en liten GUTT!<3 Var rimelig så sikker på at det ble jente nå også, men den lille stemmen i bakhodet hadde visst rett denne gangen
Du må ha lykke til når den tid kommer! Jeg var kvalm og spent hele dagen før timen. Og har flydd på en rosa (unnskyld, BLÅ) sky sidenGratulerer!! gleder meg til vår oul om to uker pluss
Ja... I uke 12 sa gyn 75% sikkert gutt... I dag på 16 uker, knep lille bebis sammen beina hele tida, så fikk ikke sett... Til slutt sa gyn: "her må du være åpen for begge deler, for det bitte lille jeg klarer å få skimtet ligner nesten mer på jente en gutt!" Så da vet vi jo ingenting.Gutt!
Hehe ja blåe skyer tror vi her og, men får se hurra for en gutt!!Du må ha lykke til når den tid kommer! Jeg var kvalm og spent hele dagen før timen. Og har flydd på en rosa (unnskyld, BLÅ) sky siden
Var på ul mandag og han mente det kanskje var jente men kunne ikke si sikkert pga navle strengen og bein som gikk i hundre så får se den 18 helt sikkert
Skal på oul den 18 des så får forhåpentligvis litt mer sikkert svar daBlir spennende å se da
Vil du at jeg skal vente med å føre deg på lista?