Kjønn!

Jeg var på UL rundt uke 13 sist. Så TYDELIG at det var en gutt :hilarious: men jeg har to gutter så visste hva jeg så etter, men jeg var ikke i tvil.
var på ul i uke 12, da såg jenta ut som en gutt. Klitten og tissen til gutt ser lik ut i uke 12-13 btw.
 
var på ul i uke 12, da såg jenta ut som en gutt. Klitten og tissen til gutt ser lik ut i uke 12-13 btw.
ja, samme skjedde med ei venninne av meg. Men på nr 2 så jeg tydelig to kuler og en stav og ikke bare en stor stav :hilarious: Tror jeg var 13+4 eller noe når jeg var inne. Denne gangen er jeg 11+ noe så tviler jeg ser noe så tydelig nå :joyful:
 
Spennende :D Det virker veldig gøy ved fødesl, prøvd å overtale meg selv om å gjøre det samme…men er allerede for nysgjerrig at jeg klarer å vente:laughing002
Bestiller meg nok en ultralyd i uke 14-15 for å se kjønn, OUL er for lenge :laughing002
Jeg gjør nok det også. Synes det er lenge å vente på UL. Er allerede veldig nysgjerrig og gleder meg til å kjøpe inn ting til den lille ❤️ Litt koseligere å vite hva det er da synes jeg, men hadde vært veldig spennende å bli overrasket ved fødsel. Har du barn fra før?
 
Tipper jente denne gang. Bare fordi jeg har vert og er skikkelig kvalm og dårlig:depressed:
Har 2 jenter og 2 gutter fra før.
Med guttene var jeg også dårlig, men ikke SÅ dårlig:hilarious:
 
Samboeren min har jente fra før, men er min første:Heartred Føler det blir gutt og på tul i dag så det veldig ut som gutt, men er veldig tidlig enda (11+3) men måten hu som utførte ultralyden reagerte så og det vi så så holder jeg en stor knapp på gutt :Heartred gleder meg så til ordiner ul for å se om vi hadde rett eller om den lille lurte oss trill rundt:knegg:
 
Gutt, jente og tror jente igjen. Selv om jeg har sett for meg to gutter. Men vi får se da. Skal ikke vite før fødsel denne gang pga vi har en av hver <3
Det ble jo faktisk to gutter! Fornuft og magefølelse når de ikke går hånd i hånd? Hva betyr det hahha
 
Back
Topp