Samme her!Har tre gutter fra før, så all statistikk tilsier gutt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her!Har tre gutter fra før, så all statistikk tilsier gutt
Såå koselig idé!Dette er første barnet vårt og magefølelsen heller mest mot gutt.
Kunne tenke meg å få vite kjønnet hjemme med bare samboer. At vi bestiller en kake som avslører eller noe sånt
Det gjorde vi forrige gang! Legen skrev kjønn på lapp også åpnet sambo lappen på en koselig café Veldig koselig å få vite det på den måtenDette er første barnet vårt og magefølelsen heller mest mot gutt.
Kunne tenke meg å få vite kjønnet hjemme med bare samboer. At vi bestiller en kake som avslører eller noe sånt
Spennende Det virker veldig gøy ved fødesl, prøvd å overtale meg selv om å gjøre det samme…men er allerede for nysgjerrig at jeg klarer å venteMagefølelsen sier jente. Har en gutt og en jente fra før. Vurderer om vi skal la det være en overraskelse, men tror ikke jeg klarer å vente så lenge
Fikk vite feil i 13+1, så denne gangen utsetter jeg den OTUL til etter uke 14. får også en i uke 7.Jeg har fått OTUL 13+5, er det håp om å få vite kjønn da? Noe med erfaring?
Jeg har allerede vært 7+1. Med førstemann fikk jeg ikke vite kjønn på OUL engang - han var for sjenert...Fikk vite feil i 13+1, så denne gangen utsetter jeg den OTUL til etter uke 14. får også en i uke 7.
Jeg var på privat ultralyd med forrige, da var jeg 11+6 mener jeg å huske. Han sa det var jente, og det stemteJeg har fått OTUL 13+5, er det håp om å få vite kjønn da? Noe med erfaring?
Oi såpass, det kan vell skje det ogJeg har allerede vært 7+1. Med førstemann fikk jeg ikke vite kjønn på OUL engang - han var for sjenert...
Jeg var på UL rundt uke 13 sist. Så TYDELIG at det var en gutt men jeg har to gutter så visste hva jeg så etter, men jeg var ikke i tvil.Jeg har fått OTUL 13+5, er det håp om å få vite kjønn da? Noe med erfaring?
Jeg har 3 gutter fra førJeg var på UL rundt uke 13 sist. Så TYDELIG at det var en gutt men jeg har to gutter så visste hva jeg så etter, men jeg var ikke i tvil.
Hehe da vet du hva du ser etter jeg er 97% sikker på at jeg får gutt nr 3 nå magefølelsen sier det iallefallJeg har 3 gutter fra før