Kjønn!

Dette er første barnet vårt og magefølelsen heller mest mot gutt. :love017
Kunne tenke meg å få vite kjønnet hjemme med bare samboer. At vi bestiller en kake som avslører eller noe sånt :D
 
Dette er første barnet vårt og magefølelsen heller mest mot gutt. :love017
Kunne tenke meg å få vite kjønnet hjemme med bare samboer. At vi bestiller en kake som avslører eller noe sånt :D
Det gjorde vi forrige gang! Legen skrev kjønn på lapp også åpnet sambo lappen på en koselig café :D Veldig koselig å få vite det på den måten:love7
 
Magefølelsen sier jente. Har en gutt og en jente fra før. Vurderer om vi skal la det være en overraskelse, men tror ikke jeg klarer å vente så lenge :happy118
 
Magefølelsen sier jente. Har en gutt og en jente fra før. Vurderer om vi skal la det være en overraskelse, men tror ikke jeg klarer å vente så lenge :happy118
Spennende :D Det virker veldig gøy ved fødesl, prøvd å overtale meg selv om å gjøre det samme…men er allerede for nysgjerrig at jeg klarer å vente:laughing002
Bestiller meg nok en ultralyd i uke 14-15 for å se kjønn, OUL er for lenge :laughing002
 
Jeg har fått OTUL 13+5, er det håp om å få vite kjønn da? Noe med erfaring?
 
Har en jente fra før av. Like symptomer nå, så kanskje det er en til jente. Hvem vet. Vi ønsker å få vite det på OUL. Bryr meg ikke så lenge h*n er frisk :Heartred
 
Jeg har fått OTUL 13+5, er det håp om å få vite kjønn da? Noe med erfaring?
Jeg var på UL rundt uke 13 sist. Så TYDELIG at det var en gutt :hilarious: men jeg har to gutter så visste hva jeg så etter, men jeg var ikke i tvil.
 
Jeg var mer uggen med mellomste som er gutt. Denne gangen føler jeg meg kun trøtt, i tillegg til ømme bryster (likt som første gang da det var jente), så har følelse på at det er en ny jente på gang :) Klarer nok ikke å la være å få vite på OUL:happy:
 
Back
Topp