Kjønn!

ungeprøvere

Glad i forumet
Septemberlykke 2024
Vet det er tidlig, men bare for gøy! Hva tror dere at dere får, og hva har dere fra før?:dummy:
Jeg har gutt og jente fra før, og tror neste blir jente.
Min mamma har gutt, jente og jente.
Bestemor på pappa sin side har gutt, jente og jente.
Bestemor på mamma sin side har gutt og jente.
Samboer har kun tanter på moren sin side, og faren hans er eneste gutten i søskenflokken der!

Vi skal vente helt til fødsel denne gangen med å finne ut hva det er, siden vi har en av hver:Heartblue:Heartpink
 
Vet det er tidlig, men bare for gøy! Hva tror dere at dere får, og hva har dere fra før?:dummy:
Jeg har gutt og jente fra før, og tror neste blir jente.
Min mamma har gutt, jente og jente.
Bestemor på pappa sin side har gutt, jente og jente.
Bestemor på mamma sin side har gutt og jente.
Samboer har kun tanter på moren sin side, og faren hans er eneste gutten i søskenflokken der!

Vi skal vente helt til fødsel denne gangen med å finne ut hva det er, siden vi har en av hver:Heartblue:Heartpink
Må bare si at det er helt magisk å ikke vite kjønn på forhånd! :Heartred Vi skal heller ikke vite, og jeg har ingen tanker om hva det er... :)
 
Vet det er tidlig, men bare for gøy! Hva tror dere at dere får, og hva har dere fra før?:dummy:
Jeg har gutt og jente fra før, og tror neste blir jente.
Min mamma har gutt, jente og jente.
Bestemor på pappa sin side har gutt, jente og jente.
Bestemor på mamma sin side har gutt og jente.
Samboer har kun tanter på moren sin side, og faren hans er eneste gutten i søskenflokken der!

Vi skal vente helt til fødsel denne gangen med å finne ut hva det er, siden vi har en av hver:Heartblue:Heartpink
Så artig at rekkefølgen på søsknene har vært den samme for flere i slekta deres:D Blir spennende å se i september om magefølelsen din er rett:joyful:

Hos oss har både min mor og svigermor fått jente først. Vi fikk gutt, selv om ultralyden sa jente:Heartblue:hilarious:
Har ingen følelse på hva jeg tror det er ennå, men håper på jente, har hatt lyst på en av hver siden jeg gikk gravid med sønnen vår:Heartblue:Heartpink
 
Vi har en av hver. Skal ikke vite denne gangen :)
Tror det er jente mtp når denne babyen må ha blitt laget. Men leste er gutt og han ønsker seg veldig lillebror, siden han har lillesøster. Så håper litt gutt!
 
Jeg har veldig varierende magefølelse og det føles som å jinxe det om jeg gjetter på det ene eller det andre, så jeg tør ikke. Aner ikke hvorfor det føles så skjørt, for det er ikke så viktig for meg hva det blir, så lenge barnet er friskt.
 
Jeg har ingen barn fra før, både jeg og mannen min har alltid sett for oss gutt, men jeg tror kanskje det er jente :angelic: Vet at jeg ikke kan vite det men :laughing002 Er så spent på hva det er og blir glad uansett :Heartpink
 
Har ingen fra før av, alltid sagt at jeg vil ha ei jente først, men har skikkelig på følelsen av at det er en gutt og gleder meg veldig til å se om magefølelsen stemmer og er klar for å bli en gutte-mamma!
 
Jeg har skikkelig magefølelse på jente :Heartred Min bestemor gikk bort den dagen lillefrøet ble plantet ( hvet med sikkerthet da vi hadde kun sex da) så håper på jente og atjeg kan kalle hun opp:Heartred

Kondolerer❤️ Jeg har også oppkalt min jente etter min bestemor❤️

Det er så fint å oppkalle når det føles rett :love017
Har oppkalt sønnen vår etter min bestemor, bar kisten i begravelsen hennes med ham i magen❤️
 
Vi har ei datter på 1 år nå, og for min del kunne jeg godt ha en jente til. Veldig praktisk med mye klær osv. Bare også sånn generelt føler jeg at jeg er mer jentemamma, men det blir spennede å se! Samboer ønsker en gutt nå, men så lenge baby er frisk og rask er vi storfornøyde :Heartred
 
Har tre gutter fra før, så all statistikk tilsier gutt :evil5
 
Back
Topp