Kjønn

Er veldig spent på om det blir en bittelillesøster eller en lillebror :Heartred Blir like glad uansett, men hadde vært kjekt å fått en gutt i familien også:love7Far i huset ønsker definitivt gutt:hilarious:

Jeg har to gutter fra før og regner vel egentlig med at lille blir gutt nr 3 :) Meen det hadde vært veldig morsomt med jente! Blir uansett gla :love7

Denne gangen skal vi ikke vite kjønnet før ungen er ute :joyful: Har i utgangspunktet tenkt at dette blir andre og siste ungen, og skal vi få oppleve den overraskelsen ved fødselen så må det bli nå. Gleder meg faktisk til å ikke vite:hilarious: Har gutt fra før og håper på en jente nå, men vi blir glade uansett og ser fordeler med begge deler. Det viktigste er at ungen er frisk:Heartred

Sist var jeg bekymret for at de hadde tolket feil kjønn på UL til tross for hvor uvanlig det er når det er en gutt og til tross for hvor mange UL jeg var på el hvor mange forskjellige jordmødre som sa at det var en gutt. Har hørt om flere historier fra kjentfolk der de selv el ungen til noen de kjente så ut som en gutt og ut kom en jente. Og med jenter er det tydeligvis litt vanskeligere å være 100% sikker vha UL, så jeg vil spare meg for all denne tåpelige bekymringen denne gangen. Det å handle inn til et bestemt kjønn og se for meg det kjønnet for så å være redd for å bli skuffet ved fødsel dersom det skulle vise seg å være noe annet enn hva som ble sagt på UL. Så der er jeg da, litt fucka. Men men:hilarious: Vi går for overraskelse på selve fødedagen og jeg tror det blir helt fantastisk gøy å få vite kjønnet når ungen er ute!:D

Denne gangen skal vi ikke vite kjønnet før ungen er ute :joyful: Har i utgangspunktet tenkt at dette blir andre og siste ungen, og skal vi få oppleve den overraskelsen ved fødselen så må det bli nå. Gleder meg faktisk til å ikke vite:hilarious: Har gutt fra før og håper på en jente nå, men vi blir glade uansett og ser fordeler med begge deler. Det viktigste er at ungen er frisk:Heartred

Sist var jeg bekymret for at de hadde tolket feil kjønn på UL til tross for hvor uvanlig det er når det er en gutt og til tross for hvor mange UL jeg var på el hvor mange forskjellige jordmødre som sa at det var en gutt. Har hørt om flere historier fra kjentfolk der de selv el ungen til noen de kjente så ut som en gutt og ut kom en jente. Og med jenter er det tydeligvis litt vanskeligere å være 100% sikker vha UL, så jeg vil spare meg for all denne tåpelige bekymringen denne gangen. Det å handle inn til et bestemt kjønn og se for meg det kjønnet for så å være redd for å bli skuffet ved fødsel dersom det skulle vise seg å være noe annet enn hva som ble sagt på UL. Så der er jeg da, litt fucka. Men men:hilarious: Vi går for overraskelse på selve fødedagen og jeg tror det blir helt fantastisk gøy å få vite kjønnet når ungen er ute!:D
Hadde vært kult å gjøre det, men her er jeg aaaalt for nysgjerrig av meg til å kunne holde meg så lenge! :hilarious:

Hadde vært kult å gjøre det, men her er jeg aaaalt for nysgjerrig av meg til å kunne holde meg så lenge! :hilarious:
Ja jeg tror det er mer vanlig, hehe! Jeg var sånn med min første. Kunne knapt vente med å finne ut kjønnet på UL for jeg var den eneste som trodde at det var en gutt og jeg håpet sååå på en gutt også for vi hadde allerede et guttenavn som vi hadde veldig lyst til å bruke + at svigerfar gikk bort rett før vi fant ut at vi var gravide så det hadde vært så symbolsk om det var en gutt. Og det var det:Heartblue

• Omsorg
Reactions: E&B
Vi vil vite, alt for nyskjerrig til å la være :hilarious:
Jeg er ganske sikker på at det er gutt, og sambo tror det er jente, så blir spennende å se :Heartred

Det er egentlig det samme hva det er, har jente fra før så hadde vært praktisk med en jente til. Også er det noe spesielt med å ha en søster :love017 Samtidig som det hadde vært fint å hatt en av hver :Heartred

Har det på samme måte! Jente fra før, og håper litt på jente igjen mtp å ha en søster! Og er liksom det en kjenner til, og det er praktisk mtp klær og leker. Men så er vi også mange jenter i familien (har nesten bare kusiner), så hadde vært hyggelig med gutt også. Og tror det hadde vært fint å oppleve å være mamma til en gutt :love017

Så er visst ikke så nøye egentlig - begge deler hadde vært kjekt! Men vi skal definitivt vite kjønn ved UL hvis mulig :D

Jeg har en jente fra før, og føler jeg er nødt til å få en jente til - bare pga. alle de nydelige klærne hun fikk, men nesten ikke fikk brukt! Det økonomiske aspektet står sterkt her :laughing002 Jeg tror helt ærlig at jeg kommer til å kjenne på pittelitt skuffelse hvis det viser seg å være en gutt, for nå er jeg så innstilt på at det er nødt til å bli en jente.. Men altså, ikke misforstå-vi kommer til å elske barnet UANSETT :Heartpink

Jeg har jente fra før og har spart på alle klær osv. så hadde jo vært lettvint med en jente til. Samtidig hadde det vært veldig kjekt med en av hver :love7 Bare det går bra denne gangen så er jeg fornøyd:Heartpink

jeg håper mest på en jente, men tipper på gutt :p mannen er en av 3 brødre, så virker som det er noen sterke guttegener fra den kanten :laughing002

jeg håper mest på en jente, men tipper på gutt :p mannen er en av 3 brødre, så virker som det er noen sterke guttegener fra den kanten :laughing002
Mannen min er også en av tre brødre, pluss at det så godt som bare er gutter lenger ut i slekta hans også. Men vi fikk jente, og det gjorde ene broren hans også:love7

Mannen min er også en av tre brødre, pluss at det så godt som bare er gutter lenger ut i slekta hans også. Men vi fikk jente, og det gjorde ene broren hans også:love7
blir spennende å se! :love7 Vi har uansett bestemt oss for å få vite kjønn når vi kan

Magefølelsen seier jente. Like kvalm og uggen som sist, og det var jente Har ein gut og ei jente, så frister litt å ikkje vete kva kjønn denne er ☺️

Mannen her er også en av 3 brødre, og pappaen hans er også en av 3 brødre og andre i familien har bare fått gutter utenom en jente. Vi fikk jente i 2020 :smiley-bounce022

Her har jeg så sterk følelse av at det blir jente at vi har begynt å kalle lille i magen for det jentenavnet vi liker best. Det er jo nesten 50% sjanse for at jeg har rett, men tror det blir et sjokk hvis det viser seg at det blir en gutt :facepalm: Tror vi burde nullstille oss og heller finne et morsomt kjønnsnøytralt kallenavn i stedet; "reka" for eksempel :p

Her har jeg så sterk følelse av at det blir jente at vi har begynt å kalle lille i magen for det jentenavnet vi liker best. Det er jo nesten 50% sjanse for at jeg har rett, men tror det blir et sjokk hvis det viser seg at det blir en gutt :facepalm: Tror vi burde nullstille oss og heller finne et morsomt kjønnsnøytralt kallenavn i stedet; "reka" for eksempel :p
Så artig . Var skråååsikker på gutt på nr 2. Så var det en jente. Ble helt rar på ultralyden. Hadde aldri forventa jente. Ble såklart glad da :laughing002

Lurer på om vi bare ikke vil vite det siden vi har én av hver, så vi har litt både kjoler og skjorter (hvis jeg kan si det på den måten). :) Har mest lyst på en lillebror, men blir lykkelig for begge deler. :love017
Nå ble jeg nyskerrig! Hvorfor ønsker du mest en lillebror når dere har en av hver?

Vil absolutt vite! Har to jenter fra før, håper veeeeldig på gutt denne gang Kanskje mest for mannen sin del Er heller ikke spesielt kvalm, og har ikke kastet opp en eneste gang (Er 7+4), dette til stoor kontrast fra de to tidligere svangerskapene. Så tar det som et tegn på gutt

Nå ble jeg nyskerrig! Hvorfor ønsker du mest en lillebror når dere har en av hver?
Fordi jeg føler ofte det er mye mer drittsnakking og drama blant jenter. Og som utestengt jente selv unner jeg ikke noen det, jeg hang mest med gutta fordi de aldri lagde noe drama, og ble utesteng og mobba av jentene. Og etter å ha lest om pedofile som synes det er mest tiltrekkende med jenter har jeg I HVERTFALL blitt helt paranoid! Ikke for å skremme andre, men siden du spurte så er det derfor! :Heartred

Tror vi vil vite det. Tror ikke jeg klarer å la være, alt for nysgjerrig:hilarious:
Har en av hver fra før, så det spiller ikke så stor rolle egentlig. Men det mest praktiske hadde vært jente, i og med at jenta vår er født i slutten av august og vi kan gjenbruke alle klærne hennes til rett sesong.

Back
Topp