Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har i utgangspunktet tenkt at dette blir andre og siste ungen, og skal vi få oppleve den overraskelsen ved fødselen så må det bli nå. Gleder meg faktisk til å ikke vite
Har gutt fra før og håper på en jente nå, men vi blir glade uansett og ser fordeler med begge deler. Det viktigste er at ungen er frisk
Vi går for overraskelse på selve fødedagen og jeg tror det blir helt fantastisk gøy å få vite kjønnet når ungen er ute!Hadde vært kult å gjøre det, men her er jeg aaaalt for nysgjerrig av meg til å kunne holde meg så lenge!Denne gangen skal vi ikke vite kjønnet før ungen er uteHar i utgangspunktet tenkt at dette blir andre og siste ungen, og skal vi få oppleve den overraskelsen ved fødselen så må det bli nå. Gleder meg faktisk til å ikke vite
Har gutt fra før og håper på en jente nå, men vi blir glade uansett og ser fordeler med begge deler. Det viktigste er at ungen er frisk
Sist var jeg bekymret for at de hadde tolket feil kjønn på UL til tross for hvor uvanlig det er når det er en gutt og til tross for hvor mange UL jeg var på el hvor mange forskjellige jordmødre som sa at det var en gutt. Har hørt om flere historier fra kjentfolk der de selv el ungen til noen de kjente så ut som en gutt og ut kom en jente. Og med jenter er det tydeligvis litt vanskeligere å være 100% sikker vha UL, så jeg vil spare meg for all denne tåpelige bekymringen denne gangen. Det å handle inn til et bestemt kjønn og se for meg det kjønnet for så å være redd for å bli skuffet ved fødsel dersom det skulle vise seg å være noe annet enn hva som ble sagt på UL. Så der er jeg da, litt fucka. Men menVi går for overraskelse på selve fødedagen og jeg tror det blir helt fantastisk gøy å få vite kjønnet når ungen er ute!
![]()

Samme herJeg har to gutter fra før og regner vel egentlig med at lille blir gutt nr 3Meen det hadde vært veldig morsomt med jente! Blir uansett gla
![]()

Ja jeg tror det er mer vanlig, hehe! Jeg var sånn med min første. Kunne knapt vente med å finne ut kjønnet på UL for jeg var den eneste som trodde at det var en gutt og jeg håpet sååå på en gutt også for vi hadde allerede et guttenavn som vi hadde veldig lyst til å bruke + at svigerfar gikk bort rett før vi fant ut at vi var gravide så det hadde vært så symbolsk om det var en gutt. Og det var detHadde vært kult å gjøre det, men her er jeg aaaalt for nysgjerrig av meg til å kunne holde meg så lenge!![]()

Vi vil vite, alt for nyskjerrig til å la være
Jeg er ganske sikker på at det er gutt, og sambo tror det er jente, så blir spennende å se
Det er egentlig det samme hva det er, har jente fra før så hadde vært praktisk med en jente til. Også er det noe spesielt med å ha en søsterSamtidig som det hadde vært fint å hatt en av hver
![]()
Jeg tror helt ærlig at jeg kommer til å kjenne på pittelitt skuffelse hvis det viser seg å være en gutt, for nå er jeg så innstilt på at det er nødt til å bli en jente.. Men altså, ikke misforstå-vi kommer til å elske barnet UANSETT 

Mannen min er også en av tre brødre, pluss at det så godt som bare er gutter lenger ut i slekta hans også. Men vi fikk jente, og det gjorde ene broren hans ogsåjeg håper mest på en jente, men tipper på guttmannen er en av 3 brødre, så virker som det er noen sterke guttegener fra den kanten
![]()

blir spennende å se!Mannen min er også en av tre brødre, pluss at det så godt som bare er gutter lenger ut i slekta hans også. Men vi fikk jente, og det gjorde ene broren hans også![]()
Vi har uansett bestemt oss for å få vite kjønn når vi kanMannen her er også en av 3 brødre, og pappaen hans er også en av 3 brødre og andre i familien har bare fått gutter utenom en jente. Vi fikk jente i 2020jeg håper mest på en jente, men tipper på guttmannen er en av 3 brødre, så virker som det er noen sterke guttegener fra den kanten
![]()

Tror vi burde nullstille oss og heller finne et morsomt kjønnsnøytralt kallenavn i stedet; "reka" for eksempel Så artig . Var skråååsikker på gutt på nr 2. Så var det en jente. Ble helt rar på ultralyden. Hadde aldri forventa jente. Ble såklart glad daHer har jeg så sterk følelse av at det blir jente at vi har begynt å kalle lille i magen for det jentenavnet vi liker best. Det er jo nesten 50% sjanse for at jeg har rett, men tror det blir et sjokk hvis det viser seg at det blir en guttTror vi burde nullstille oss og heller finne et morsomt kjønnsnøytralt kallenavn i stedet; "reka" for eksempel
![]()

Nå ble jeg nyskerrig! Hvorfor ønsker du mest en lillebror når dere har en av hver?Lurer på om vi bare ikke vil vite det siden vi har én av hver, så vi har litt både kjoler og skjorter (hvis jeg kan si det på den måten).Har mest lyst på en lillebror, men blir lykkelig for begge deler.
![]()
Fordi jeg føler ofte det er mye mer drittsnakking og drama blant jenter. Og som utestengt jente selv unner jeg ikke noen det, jeg hang mest med gutta fordi de aldri lagde noe drama, og ble utesteng og mobba av jentene. Og etter å ha lest om pedofile som synes det er mest tiltrekkende med jenter har jeg I HVERTFALL blitt helt paranoid! Ikke for å skremme andre, men siden du spurte så er det derfor!Nå ble jeg nyskerrig! Hvorfor ønsker du mest en lillebror når dere har en av hver?