Kjønn

Nordspire

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberskattene 2023
Gresskarfrøene2023
Ønsker dere å vite kjønn?
Har noen erfaring her med å ikke vite?
Har dere noen følelse på hva dere får? :Heartpink

Ønsker dere å vite kjønn?
Har noen erfaring her med å ikke vite?
Har dere noen følelse på hva dere får? :Heartpink

Ja, vil vite kjønn❤️ Har ingen følelse på noe, men må ærlig innrømme at jeg nok ønsker en gutt til.

Ja, vil vite. Mannen er sikker på at det blir en gutt, han hadde rett at det var jente sist.

Ønsker å vite :) Håper mest på jente, siden vi har gutt fra før.

Har en følelse på jente også :Heartred

Håper mest på jente, men tror det er gutt! Blir bra uansett, men ønsker klart å vite på forhånd ja :p

Har skikkelig guttefølelse! Blir overrasket om det er jente. Ønsker meg mest en jente- men blir glad uansett. Har begge kjønn fra før.

Lurer på om vi bare ikke vil vite det siden vi har én av hver, så vi har litt både kjoler og skjorter (hvis jeg kan si det på den måten). :) Har mest lyst på en lillebror, men blir lykkelig for begge deler. :love017

Vil helt klart vite kjønn! Har jente fra før, så på en måte praktisk med ei jente til. Hvis jeg hadde fått bestemme helt selv ville jeg hatt jente, jente, gutt når jenta kom først :hilarious: men før vi fikk henne så jeg for meg gutt,jente, jente eller gutt, gutt,jente:hilarious:

Har forresten ikke noen voldsom følelse. Tenker kanskje gutt, men så spydde jeg i dag… og jeg var mye kvalm med datteren min:hilarious:

Jeg håper på lillebror, men blir like glad for lillesøster. Ingen magefølelse på hva det blir, men er altfor nysgjerrig og utålmodig til ikke å få vite kjønn på ordinær ul.

Jeg tror også at vi må vite. Var i butikker på lørdag og det er vanskelig å finne fint nøytralt tøy

Jeg tror også at vi må vite. Var i butikker på lørdag og det er vanskelig å finne fint nøytralt tøy

Veldig! Ser det er en del tilbud på hust and claire nå, og det hadde jo vært gull å kjøpe til høstbabyen. Men, de er veldog blå og bilete eller rosa og blomstrete :dead:

Veldig! Ser det er en del tilbud på hust and claire nå, og det hadde jo vært gull å kjøpe til høstbabyen. Men, de er veldog blå og bilete eller rosa og blomstrete :dead:
Ja, så både på det og wheat. Finnes jo ikke noe å kjøpe. Så på Newbie også, veldig guttete og jentete. Hadde vært gøy med overraskelse men tror det er bedre å vite og kunne handle inn over flere mnd- fint babytøy ❤

Vi vil vite, alt for nyskjerrig til å la være :hilarious:
Jeg er ganske sikker på at det er gutt, og sambo tror det er jente, så blir spennende å se :Heartred

Det er egentlig det samme hva det er, har jente fra før så hadde vært praktisk med en jente til. Også er det noe spesielt med å ha en søster :love017 Samtidig som det hadde vært fint å hatt en av hver :Heartred

Ja, så både på det og wheat. Finnes jo ikke noe å kjøpe. Så på Newbie også, veldig guttete og jentete. Hadde vært gøy med overraskelse men tror det er bedre å vite og kunne handle inn over flere mnd- fint babytøy ❤

Helt enig. Jeg gjorde nettopp et kjøp på to bodyer og en bukse fra hust and claire i beige:bag: :playful: Håper ikke jeg jinxer det nå:dead: men 50 % er for godt tilbud til at jeg klarer å la vær:hilarious:

Helt enig. Jeg gjorde nettopp et kjøp på to bodyer og en bukse fra hust and claire i beige:bag: :playful: Håper ikke jeg jinxer det nå:dead: men 50 % er for godt tilbud til at jeg klarer å la vær:hilarious:
Hvor handlet du?:angel12

Back
Topp