Kjønn

Jeg har to jenter fra før og da jeg skulle på ultralyd med gutten i uke 19 så ønsket jeg meg en jente til… :hilarious: da jordmoren fortalte at «ja her er det en liten tisselur!» da sa jeg «jeg kan da ikke få gutt, jeg kan ikke gutt»! :laughing002Og var så skuffa…:rolleyes: men da jeg var på shopping etterpå så var den skuffelsen borte. :D Nå er det nesten sånn at jeg ønsker at det blir gutt igjen. Men samtidig, det gjør ingenting i den store sammenhengen. Så lenge de er friske :Heartred

Jeg har to jenter fra før og da jeg skulle på ultralyd med gutten i uke 19 så ønsket jeg meg en jente til… :hilarious: da jordmoren fortalte at «ja her er det en liten tisselur!» da sa jeg «jeg kan da ikke få gutt, jeg kan ikke gutt»! :laughing002Og var så skuffa…:rolleyes: men da jeg var på shopping etterpå så var den skuffelsen borte. :D Nå er det nesten sånn at jeg ønsker at det blir gutt igjen. Men samtidig, det gjør ingenting i den store sammenhengen. Så lenge de er friske :Heartred

Hehe så artig! Ja det er det viktigste! Velkommen er de uansett kjønn!

Ingen mgefølelse, men er det lov å håpe litt på gutt?:love017

Er det for tidlig å ha magefølelse 9 dpo?:p Jeg har hvertfall magefølelse på at mitt første barn kommer til å bli en gutt. Blir selvfølgelig like glad for begge deler:Heartred

Føler det blir en gutt, men mtp at hele kryploftet er fult av klær etter jentungen på 7 hadde det vært mer økonomisk med ei jente til:angelic:

Føler det blir en gutt, men mtp at hele kryploftet er fult av klær etter jentungen på 7 hadde det vært mer økonomisk med ei jente til:angelic:

Tenkt det samme ift klærne etter storesøster :P

Uke 13 har vi bestilt time hos Martin Lundring! Sist fikk vi vite kjønn da med storesøster - det er akkurat 4 år siden idag ❤️

Er det for tidlig å ha magefølelse 9 dpo?:p Jeg har hvertfall magefølelse på at mitt første barn kommer til å bli en gutt. Blir selvfølgelig like glad for begge deler:Heartred

jeg fikk tidlig magefølelse på jente nå. Og gutt med nr 1. skrev det på termin gruppa mi i 2017 også hehe (ble gutt) . Er en 49/51 sjanse for at jeg har rett så :laughing002

Her har jeg en følelse av at det blir gutt. Noe med hvor fort og bra embryo utviklet seg og hvor fort det festa seg. Jeg tror det blir en spinnvill liten gutt.

Har en gutt og en jente fra før. Og har alltid følt at jeg skal ha en jente til en gang, men jeg har liksom ingen magefølelse :p hadde aldri det med de to andre heller :) blir spennende!

Håper på ei litta jente, men tror faktisk det blir gutt denne gangen også :D

Tror mer og mer det er en liten jente pga samme form som sist med oppkast. Veldig spent.

Håper på jente, mye pga det praktiske med arvetøy, men også fordi setningen "Godt hun er jente, de er sterkere enn gutter" har brent seg inn i hodet sist når jeg fødte prematurt… Da så vi også at guttene på NFI slet mye mer enn jentene på et generelt basis :(

Jeg er mer kvalm enn med de to forrige svangerskapene, og har to gutter fra før, så tror (og håper litt egentlig) på jente, eventuelt at det er to :nailbiting:
Blir spennende å se! Har ikke plan om TUL, så det blir vel ikke før i mai jeg får vite det

Har ikke følelse på noe denne gangen. Sist var jeg sikker på at det var jente, men det var gutt :)

Fremdeles veldig sikker på at det blir gutt men alle rundt oss mener jente :hilarious:

Back
Topp