Kjønn

Her trur jeg det blir en gutt igjen, men mamma da fort at hun trur det er jente denne gangen :hilarious:

Vi har en gutt så jeg håper virkelig på jente. Vi har jo masse gutteklær men jeg drømmer om kjoler, hårbånd og rosa :angelic: har alltid hatt lyst på jente, ser for meg jenteturer og shopping :hilarious: gutten min er veldig gutt og har alt til felles med far, føler meg veldig utenfor i deres sitt forhold. De er bestevenner og gjør alt sammen.

Dette barnet er skikkelig etterlengtet etter 4 år med prøving så i grunn er jeg bare glad vi står med et barn i armene på slutten. Hadde vært praktisk med gutt mtp. Arveklær etc. Kommer sikkert til å. Bli bittelitt skuffet men en gutt er veldig velkommen også :happy:

Jeg har hatt følelse på gutt hele tiden, men har ønsket meg veldig en jente. Nå etter flere runder med blødninger og frykt for ny spontanabort så kjenner jeg at jeg virkelig ikke bryr meg om kjønnet, ønsker ingenting mer enn det andre lengere og vil virkelig bare at babyen skal være frisk og klare seg hele svangerskapet❤️

Jeg tror jente, men håper litt på en gutt :) Jeg har en av hver, mens kjæresten har jenta vår så fint om han og fikk en av hver. Og grøsser litt ved tanken på to tette jenter når tenårene kommer, hahaha!

Har en følelse på jente denne gangen, har jente fra før av, og svangerskapene er ganske like så langt :) 4 uker til vi får svaret forhåpentligvis!

Jeg tror jente, men håper litt på en gutt :) Jeg har en av hver, mens kjæresten har jenta vår så fint om han og fikk en av hver. Og grøsser litt ved tanken på to tette jenter når tenårene kommer, hahaha!
Hahah, har også «grøsset» av samme tanke, og evt. få to tette tenåringsjenter i hus i fremtiden:hilarious:

Jeg har en liten magefølelse på at det er en liten jente (som skaper kvalme og styrer på). Gleder meg til å finne ut

2 uker til UL hvor vi trolig får vite kjønn ❤️

Magefølelsen min sier gutt, mens mannen tror jente. Ingen av oss håper på det ene eller det andre, men blir gøy å se hvem som har gjettet riktig :smiley-bounce012

Jeg synes det er litt skummelt å vite denne gangen :nailbiting:for jeg ser for meg at det er en jente :dummy1: og har egentlig funnet navn også :p men så lenge barnet er friskt, er det alt som betyr noe ;)

Jeg har en liten magefølelse på at det er en liten jente (som skaper kvalme og styrer på). Gleder meg til å finne ut

Samme her! Er utpreget realist, men tillater meg å føle på at graviditeten har vært annerledes, og tipper derfor litt mot jente (gutt sist, mer kvalm nå).

Back
Topp