Kjønn

Makr

Forelsket i forumet
❤️Mailykke 2022❤️
Vet det er tidlig, men er det noen som har noe følelse på hvilket kjønn som befinner seg i magen? Med min første følte jeg at det var jente hele svangerskapet, og fikk rett:) Hadde vært litt morsomt å se om det man føler/tror stemmer om noen uker eller måneder:)

Har ingen magefølelse denne gangen. Med første trodde jeg det var gutt helt til TUL, da ble jeg helt sikker på at bamsemumsen jeg så var en jente :p alle i familien trodde det var jente og det var det :)

Mannen er sikker på at det er en jente denne gangen også. Veldig spent på å finne ut men er leeenge til den tid :wacky:

Jeg har skikkelig guttefølelse denne gangen :dummy: Men kan bli overrasket :hilarious:

Har en guttefølelse denne gangen ❤️ Meeen det hadde jeg forøvrig med førstemann også, og det ble jente :p

Har to gutter fra før og jeg forberede meg på en bittelillebror :Heartblue:Heartblue:Heartblue

Tanken av å få ei jente er litt fjernt for meg, det å være en guttemamma er bare det jeg kjenner til, så jeg sier allerede "han" og vi diskutere bare guttenavn, så :p

Enn så lenge er har jeg jentefølelse, men får se om det endrer seg. Har en gutt og en jente fra før. Med gutten cravet jeg junkfood, pizza og bigmac hele tiden, mens med jenten synes jeg frisk frukt og vingummi var best. Har hatt litt kvalme og brekninger, og det hadde jeg kun da jeg gikk med jente.

Har en følelse på at det vil bli en gutt men mann vet jo aldri, kan bli ei jente også ☺️

Jeg føler virkelig jeg har en liten jente i magen denne gangen !:dummy1:
Har veldig mye mer symptomer enn hva jeg hadde med lillegutt :dummy::p

Kvalme,hodeverk,høypuls,hjertebank,oppblåst, trøtt …:p

Har en følelse på at det er en jente. Svangerskapet føles ganske likt som det forrige og jeg har en jente fra før.

Har liksom null magefølelse denne gangen jeg :wideyed: flere?

Jeg har alltid sagt jeg ønsker meg jente. Typen sier dette er ei jente. Kjenner tiden går sent vil gjerne vite kjønnet. Blir glad uansett, men vil begynne å planlegge ting ♥️

Jeg tror det er jente. Men vet jo ikke.

Vil alle her vite kjønnet før fødsel? Vi tror at vi gjør som sist, og tar det som en overraskelse:Heartred

Ingen magefølelse i det hele tatt.. Men første gangen jeg er gravid så er med på hva enn som kommer :happy:

(For å være ærlig har jeg vel alltid ønsket meg en jente..:D:rolleyes:)

Føler at det er en jente! Men skal ikke vite før fødsel, så det blir veldig spennende

Jeg tror det er jente. Men vet jo ikke.

Vil alle her vite kjønnet før fødsel? Vi tror at vi gjør som sist, og tar det som en overraskelse:Heartred
Synes det er så gøy med folk som venter med kjønnet, må være helt spesielt å finne det ut når babye er der :) men selv har jeg ikke sjansen til selvkontroll nok til å ikke vite det! er såååå nysgjerrig

Back
Topp