Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
men det er ingen historikk mtp tvillinger i familiene våres.. 
Skjønner det så godt! Er veldig nysgjerrig selv også, men mannen har overtalt meg litt. Gjenstår å se om vi holder ut når vi er på ultralyd, daSynes det er så gøy med folk som venter med kjønnet, må være helt spesielt å finne det ut når babye er dermen selv har jeg ikke sjansen til selvkontroll nok til å ikke vite det! er såååå nysgjerrig

Spennende! Gøy at du har klart å gjette det på alle 4. sjansen for tvillinger (at man slipper to egg) er jo større jo eldre man blirDenne gangen føler jeg det er to inni magen.. både jente og gutt… dette er barn nr 5.. har hatt helt rett på alle de andre, g,j,j,g… Føler dette så sterkt altså,men det er ingen historikk mtp tvillinger i familiene våres..
Og man må jo ta feil en gang også![]()

Denne gangen føler jeg det er to inni magen.. både jente og gutt… dette er barn nr 5.. har hatt helt rett på alle de andre, g,j,j,g… Føler dette så sterkt altså,men det er ingen historikk mtp tvillinger i familiene våres..
Og man må jo ta feil en gang også![]()

Men det sier jeg nå, hadde jeg kommet meg på UL og sett to stk så tror jeg jeg hadde gått i bakken 
Tok CVS etterpå, fikk bekreftet at jeg har en gutt i magen
Men jeg har vært på TUL, og da så vi bare en, så jeg blir overrasket om det skulle vise seg å være to likevel