Kjønn

Jeg tok ringtesten idag, og det er det villeste.. ringen greide ikke å bestemme seg. Gikk rundt i sirkel og ftem og tilbake annenhver gang MANGE ganger. Jeg venter tvillinger, som gyn tror er eneggede men kanskje de ikke er det?!

Sykt spennende!
 
Jeg hadde skikkelig på følelsen at det var en gutt, men etter tul idag (12+6) så trodde jordmord at det var en liten frøken inni her :Heartpink
 
Jeg harningen følelse selv, men har vært på TUL i dag. Legen sa «han», men jeg vet ikke om han forsnakket seg. Jeg trodde deg ikke var mulig å se det så tidlig, i hvert fall ikke hvis det er gutt (fordi alle fostre har utovertiss først)?
 
Jeg harningen følelse selv, men har vært på TUL i dag. Legen sa «han», men jeg vet ikke om han forsnakket seg. Jeg trodde deg ikke var mulig å se det så tidlig, i hvert fall ikke hvis det er gutt (fordi alle fostre har utovertiss først)?

Hvor langt er du på vei? Les litt om nub theory, man kan skille kjønnene ganske tidlig :)
 
Jeg harningen følelse selv, men har vært på TUL i dag. Legen sa «han», men jeg vet ikke om han forsnakket seg. Jeg trodde deg ikke var mulig å se det så tidlig, i hvert fall ikke hvis det er gutt (fordi alle fostre har utovertiss først)?

Kjenner jeg ikke stoler på det så tidlig etter en venn fikk beskjed om «her ser vi kjønnslepper etc» og ut kom en gutt!
 
Kjenner jeg ikke stoler på det så tidlig etter en venn fikk beskjed om «her ser vi kjønnslepper etc» og ut kom en gutt!

Det er ikke bare tidlig de kan ta feil, man er aldri 100% sikker før ungen blir født uansett. Har en bekjent som var på ultralyd flere ganger gjennom hele svangerskapet, de fikk beskjed om jente hver eneste gang (av ulike folk) og ut kom en gutt :hilarious:
 
Jeg hadde skikkelig på følelsen at det var en gutt, men etter tul idag (12+6) så trodde jordmord at det var en liten frøken inni her :Heartpink
Fikk beskjed at lille jenten vår var en gutt på TUL i uke 14 :pompus: de der små har fort tendensenser til kjønnsskifte inni magen
 
I Gøteborg :) tok Nipt test når vi først var der, så vi betalte rundt 6000. Men for kun ultralyd og kjønn er det sikkert noe lavere.
 
Fikk beskjed at lille jenten vår var en gutt på TUL i uke 14 :pompus: de der små har fort tendensenser til kjønnsskifte inni magen
Jeg gikk beskjed om at legen trodde han så ei jente 13+0 forrige gang, mens både jeg og mannen min tydelig syntes vi så en gutt. Det var en gutt. Denne gangen skal jeg til en som har rykte på seg til å være veldig god til å se kjønn tidlig.
 
Hvor langt er du på vei? Les litt om nub theory, man kan skille kjønnene ganske tidlig :)
Jeg var 12+2 i går . Min svigerinne opplevde noe liknende, hun fortalte hele verden at hun ventet gutt - og noen uker senere måtte hun informere at det blir jente (de har tre jenter fra før, så det var litt stas for dem å fortelle at de ventet en gutt denne gangen).
 
Har ikke fått testet enda denne gangen, men med de to andre har natrontesten vært riktig;)
 
Back
Topp