Kjønn

Ørkenrev

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
noen som har en formening om hva de venter?

Tok den natron testen i dag, det var litt brusing, men måtte høre skikkelig etter. Så venter vel gutt igjen da? :p
 
noen som har en formening om hva de venter?

Tok den natron testen i dag, det var litt brusing, men måtte høre skikkelig etter. Så venter vel gutt igjen da? :p
Natron test? Hva går den ut på og hvordan gjør man det? :)
 
Jeg har følelse på jente (og tvillinger, men det er nok bare ønsketenkning). Blir spennende å se. Tenker på babyen som en jente, helt automatisk :p
 
Jeg har ingen følelse, men hører at jeg ofte sier "han" når vi snakker om barnet.
Mannen min har bare brødre, og hans far har flest brødre. Så kanskje jeg tenker at da blir det gutt.
Men jeg har ingen anelse :)
 
Jeg har ingen sterk følelse nå, men heller faktisk litt mer mot gutt. Samboer derimot tror jente. Blir spennende å se :) viktigste er at barnet er friskt :Heartred kjønn spiller ingen rolle for meg!
 
Jeg har følelse på jente (og tvillinger, men det er nok bare ønsketenkning). Blir spennende å se. Tenker på babyen som en jente, helt automatisk :p

Jeg har også følelse på tvillinger, selv om jeg så på TUL i uke 8 at det bare var én der :p
Er vel bare ønsketenkning her også :rolleyes:
 
Man skal tisse i en kopp med natron :p

Bruser det så er det gutt og skjer det ikke noe er det jente :p
Skal du teste flere ganger da for å se om du får samme resultat? Tenker jeg å må prøve :hilarious:
 
Jeg tok ringtesten idag, og det er det villeste.. ringen greide ikke å bestemme seg. Gikk rundt i sirkel og ftem og tilbake annenhver gang MANGE ganger. Jeg venter tvillinger, som gyn tror er eneggede men kanskje de ikke er det?!
 
Back
Topp