Kjønn?

Sjekka ut det kinesiske fødselskartet - ser ut til at det er endå ein gut som er i magen. Det stemte med dei to andre, så er vell ca 50% sjanse for at det blir gutt denne gongen og :D
 
Last edited:
Sjekka ut det kinesiske fødselskartet - ser ut til at det er endå ein gut som er i magen. Det stemte med dei to andre, så er vell ca 50% sjanse for at det blir gutt denne gongen og
I følge det kartet så skulle begge mine gutter vært jenter :hilarious: men kom opp gutt der nå om denne bebisen så kanskje det blir jente
 
I følge det kartet så skulle begge mine gutter vært jenter :hilarious: men kom opp gutt der nå om denne bebisen så kanskje det blir jente
Du er tydeligvis heilt omvendt for kartet, blir spennande å sjå om statistikken slår til igjen :D
 
Har virkelig ingen preferanse, annet enn at det er enklere å finne fine jentenavn enn guttenavn:bookworm:
 
Har to gutter og må innrømme det hadde vært kjekt med ei jente denne gangen.

Men har forsonet meg med at hvis det er gutt nr 3 så er det helt topp og at jeg da sikkert blir farmor til masse jentebabyer ;)
 
Jeg har to gutter og ei jente fra før. Jeg blir jo ikke skuffet om det ikke skulle bli, men ja, det hadde vært veldig gøy med ei jente til da for å få det jevnt. ;) Men kjære vene, jeg er jublende glad for å ha en liten spire i magen og jeg håper bare den holder seg der:Heartred
 
Har en følelse på jente, men vet ikke om det bare er fordi vi ønsker oss jente? blir glad i den lille uansett såklart - men er lov å ønske ❤️ Viktigste er at h*n er frisk
 
Jeg skal være så ærlig og si at jeg ønsker meg en jente jeg!
 
Har en guttefølelse, hatt det siden start. Men når jeg ser for meg dette barnet i fremtiden er det plutselig en jente :p Hadde vært mest praktisk med jente føler jeg, da vi har en del vi kan arve da. Men det som kommer, det kommer ❤️
 
Jeg håper på en jente, men så lenge baby er frisk og rask er det egentlig ikke så farlig :)
 
Forrige graviditet var jeg sikker på det var jente, det ble en gutt. Nå har jeg mest tro på at det er gutt, så da er det vell jente
 
Ønsker meg virkelig en gutt, kommer til å bli kjempeskuffa om det er jente. For mannen er det omvendt..

Tipper det blir ei jente siden det er det jeg ikke vil ha :facepalm:
 
Har en gutt fra før, tror dette er gutt også. Mannen tror jente :)
 
Har en av hver og begge stemmer med den kinesiske fødselskalenderen så da blir det sikkert gutt denne gangen siden det er det fødselskalenderen sier :p
 
Ingen følelse på kjønn. Vi har mistet så mange ganger at for oss er det viktigste at vi får en frisk liten baby som klorer seg fast❤️ Storebror har i flere år sagt at han ønsker seg en lillesøster. Så det blir spennende og se om spiren klorer seg fast og om det blir ei lita jente eller en gutt:)
 
Vi har to jenter og en gutt i hus, for meg er det akkurat det samme og jeg har ingen følelse av hva slags kjønn spiren er! :) håper spiren er frisk!!

i dag tidlig sa forøvrig sambo at han holdt en knapp på jente og j en knapp på gutt. Mest på tull og «flørt». Men d blir spennende å få vite:)
 
Her har jeg og samboer en følelse av at det blir gutt. Han håper på en gutt, jeg håper egentlig på ei jente til ♡ jeg har en av hver.
 
Back
Topp