Kjønn?

Maren90

Forelsket i forumet
noen av dere som har litt tanker om kjønn?

Jeg har litt lyst på jente siden jeg har to gutter, men mannen har en av hver
 
Vi har også to gutter, hadde vore kjekt om det kom ei lita prinsesse denne gongen - sjølv om eg blir like glad om det er ein liten bror til som kjem ut :)
 
Jeg bryr meg jo i grunn ikke noe om det. Men har to jenter i tenårene og kunne fint fått en gutt til. Haha.

Har en gutt på 3 år også.
 
Til nå sier følelsen gutt :angelic: har en datter fra før, men spiller egentlig ingen rolle. Får vi en datter er det en del arvklær :)
 
Det spiller jo selvfølgelig ingen rolle, som flere sier her. Men lov å ønske litt allikevel ;) jeg har en datter fra før, søsteren min har 3 døtre, mamma har 2 døtre, og mormor har 4 døtre. Hadde vært gøy med en gutt i denne familien :happy:
 
Magefølelsen sier gutt. Vi har ei jente fra før av, og kjenner oss kanskje mest komfortable med ei jente til, men det blir nok bra uansett ❤️
 
Har virkelig ingen følelse denne gangen:rolleyes: Har en av hver fra før så...:oops:
kjærsten ønsker seg en jente og yngste er jente, så håper kanskje bittelitt ekstra på en frøken til:)
 
Jeg har ingen følelse i det hele tatt. Har ingen barn fra før, og det viktigste er å få et frisk barn :)
 
Jentefølelse, kunne kanskje tenkt meg en gutt! Har en gutt og to jenter fra før, så spiller ingen rolle egentlig! ☺️
 
Ingen følelse, men har navn klart uansett. Vi skal ikke vite før fødsel, og jeg gleder meg skikkelig til å få oppleve overraskelsen der og da. Er meg rivende likegyldig hva slags kjønn det er, det blir nok et flott menneske uansett. Er hakket mer spent på personligheten til den lille spira, etter to veldig forskjellige barn :Heartred
 
Jentefølelse - både jeg og mannen, men det er fordi under testing i 2014 så ble det snakk om at kroppen min muligens frastøter seg kromosom Y. Derfor blir jeg skikkelig overaska om det er gutt ☺️
 
Kjenner ikke no følelse ennå,

Hvor mange er det som allerede har navn klart?
Mannen og jeg vil helst bestemme oss når bebis er ute. Men jeg har jo et navn jeg bruke hvis det blir jente, Othilie, etter min oldemoren mellomnavn
 
Har ingen følelse av hvilket kjønn, blir første våres og så lende den er frisk og sitter hele veien denne gangen så er vi fornøyde:happy:
Har både guttenavn og jentenavn klart, og skal ikke vite kjønnet så det blir spennende:woot:
 
Våres første så spiller det egentlig ingen rolle så lenge barnet er frisk❤️Men har en liten følelse på at det er jente❤️
 
Kjenner ikke no følelse ennå,

Hvor mange er det som allerede har navn klart?
Mannen og jeg vil helst bestemme oss når bebis er ute. Men jeg har jo et navn jeg bruke hvis det blir jente, Othilie, etter min oldemoren mellomnavn

Har ikke navn klart, men har mange navn jeg liker veldig godt! Storesøster har allerede bestemt at når mamma får baby, skal den hete Astri. Astri Alma. Navnene begynner å gi mersmak, men ikke sammen :rolleyes: Ellers er jeg glad i Ella og Ada.

Othilie er veldig fint!
 
Har en følelse av at det er en gutt, men bryr meg ikke, er overlykkelig uansett hva vi får:Heartred
 
Back
Topp