Kjønn

Det blir visst en lillebror her :Heartblue
 
Gratulerer <3 Hva har du fra før? Blir det stor aldersforskjell?
Har en gutt fra før som er født i april 16, så blir nesten 4 år mellom dem. Ville ikke ha så stor aldersforskjell, men sånn ble det når kroppen ikke ville det samme som jeg og vi endte med ivf og flere aborter i jakten på lillebrøster.. Veldig glad for å endelig være gravid igjen ❤️
 
Har en gutt fra før som er født i april 16, så blir nesten 4 år mellom dem. Ville ikke ha så stor aldersforskjell, men sånn ble det når kroppen ikke ville det samme som jeg og vi endte med ivf og flere aborter i jakten på lillebrøster.. Veldig glad for å endelig være gravid igjen ❤️
Huff det var leit å høre. Men fint at du er gravid igjen <3 Koselig med en lillebror! Venter selv gutt nr 2 :)
 
Venter lillebror her <3 Har en gutt fra før som vil være 2 1/2 år når lille kommer :)
 
Hatt veldig guttefølelse, og refererer til han hele tiden :)
Bakepulvertesten sier jo gutt å ;) :)

Ikke vært sånn dårlig som med de to jentene mine, men lell, ikke vært i form.
Får svaret 20 august :)

Her blir det jente :) vært på UL idag.
Har forranliggende morkake så blir ett par ul kontroller til for å sjekke att den ikke ligger i veien for normalfødsel :)
 
Hvorfor overraskende nok?:p Gratulerer så masse <3 Hva har du fra før? Og aldersforskjell?:)
Fordi svangerskapene var totalt ulike!:hilarious: forrige svangerskap spiste jeg bare frukt og grønnsaker, og drakk kun vann. Denne gangen har jeg et super søtsug som aldri lar seg slukke!!o_O drikker en del cola, saft, og mye mindre vann. Har også mye migrene i dette svangerskapet, hadde aldri det i det forrige:hilarious:

Har en sønn på snart 10 mnd:Heartblue blir 15 mnd mellom disse brødrene :love7
 
Fordi svangerskapene var totalt ulike!:hilarious: forrige svangerskap spiste jeg bare frukt og grønnsaker, og drakk kun vann. Denne gangen har jeg et super søtsug som aldri lar seg slukke!!o_O drikker en del cola, saft, og mye mindre vann. Har også mye migrene i dette svangerskapet, hadde aldri det i det forrige:hilarious:

Har en sønn på snart 10 mnd:Heartblue blir 15 mnd mellom disse brødrene :love7
Ja det er utrulig! Forrige svangerskap var jeg sengeliggende pga kvalme til uke 16. Denne gang har jeg vært litt små kvalm, men kun 1 uke der jeg har følt meg ganske kvalm. Var helt sikker på at det var ulikt kjønn :p Forrige svangerskap hadde jeg også problemer med å gå pga bekkenlåsning fra uke 12. Ferdig med 17 uker nå og kjenner det kun av og til. Så utrulig artig at d blir kun 15 mnd mellom dem :) Må si du er supermamma altså!
 
Ja det er utrulig! Forrige svangerskap var jeg sengeliggende pga kvalme til uke 16. Denne gang har jeg vært litt små kvalm, men kun 1 uke der jeg har følt meg ganske kvalm. Var helt sikker på at det var ulikt kjønn :p Forrige svangerskap hadde jeg også problemer med å gå pga bekkenlåsning fra uke 12. Ferdig med 17 uker nå og kjenner det kun av og til. Så utrulig artig at d blir kun 15 mnd mellom dem :) Må si du er supermamma altså!
Kroppen er fantastisk altså:hilarious::joyful:
 
Vi får både en liten gutt og en liten jente.
Har en tuppelure fra før også. Hun ble nettopp 11 mnd.
Pseudotrillinger! ❤❤❤
 
Back
Topp