Kjønn

Alvea

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Noen som allerede vet hva de får? Jeg har virkelig ikke aning. Eller, det er ikke jente, det er jeg ganske sikker på, men vet ikke om det er gutt heller, så hva er det da liksom? :hilarious: En hel mnd til oul også..

Får forhåpentligvis vite det om ei uke. Har skikkelig jente-følelse, så trenger litt tid på å omstille meg om det er gutt. :hilarious: Tenkte ei stund på å vente til fødsel, meeeen. :shy:

Jeg har skikkelig gutte følelse, men aner ikke. Skal på oul om 3 uker, så håper de får sett da. Ellers må jeg ta ny ul fordi jeg ikke klarer å vente med den informasjonen :p

Jeg har egentlig jentefølelse, men har jo bestemt meg for at det blir en gutt :p Har en gutt fra før, og vil gjerne ha en av hver - men regner med at det blir to gutter. Veldig irriterende av den jentefølelsen å komme og forvirre meg! :D

Spent på OUL om en måned!

Med de to andre var jeg helt sikker på at det var jente, og det stemte. Nå aner jeg ikke. Kanskje det betyr gutt?

Hatt veldig guttefølelse, og refererer til han hele tiden :)
Bakepulvertesten sier jo gutt å ;) :)

Ikke vært sånn dårlig som med de to jentene mine, men lell, ikke vært i form.
Får svaret 20 august :)

Mannen tror jente. Jeg aner ikke. Blir spennende å se på oul 12 august :)

Fikk beskjed på UL når jeg var 11+6 at det mest sannsynlig er gutt:Heartblue
Hadde vært gøy det:) Har en av hver fra før, så er akkurat det samme for meg :)
Men 11+6 er litt tidlig, så tør ikke begynne å handle enda :p

Fikk vite på tul i uke 13 at det var 90% sikkert at det var ei lita jente <3 skal på oul 8 august, så blir spennende å se om det stemmer :D

Legen vår begynte ul med "dette var en aktiv liten kar"... Begynte seansen med å se rett heim. Men må si... Eg har 2 jenter fra før så tar ingenting for god fisk før oul.

Jeg er i uke 13 og fikk beskjed på ul i går at det så ut som en gutt :love017:Heartbigred

Vi venter en lillebror! Fikk vite det tidlig pga. NIPT-testen. :)

Vi skal på privat UL i morgen. Er 14+4 i følge mensterminen og er spent på om de kan se kjønnet så tidlig. Jeg har en gutt fra før og har i grunnen ingen magefølelse på hva det er denne gangen og det spiller absolutt ingen rolle for meg. Jeg har egentlig lyst til å vente til fødselen med å vite kjønnet, men mannen er så nysgjerrig og vil vite hva det blir på UL. Så jeg har nå til slutt gitt etter og dersom de kan se kjønnet i morgen så vil vi vite det. Er jo veldig greit å vite det på forhånd, men hadde vært så gøy å venta til fødselen ❤

16 uker, og så forrige uke det legen var ganske sikker på var en gutt :) Men, vi får se - magefølelsen sier gutt da:)

Jeg hadde skikkelig guttefølelse, og fikk bekreftet gutt på TUL 13+5 :happy::Heartblue

I følge TUL her venter vi en lillebror :love017

Back
Topp