Kjønn

Jeg må innrømme at jeg er så nysgjerrig at jeg helst vil vite det, mannen ønsker ikke. Problemet da er om jeg klarer å holde kjeft fram til fødsel :p Har hatt guttefølelse, men den siste tiden har det gått mer over til jentew. Mannen mener det er jente fir han kan ikke lage gutter :p Vi får bare vente å se ;)
 
Vi skal vite :) Siden vi har ei jente fra før hadde det vært mest lettvint. Merker jeg håper litt på det :) men har ingen følelse verken av det ene eller andre. Spent på å se hvor mye de kan si på TUL i neste uke (12+4)a
 
Har to gutter fra før, så hadde vert koselig med ei lita jente. Men likevel er jeg en gutte mamma, så det blir fint uansett. Magefølelsen sier......ingenting.

Men ja, vi vil vite :)
 
Så gøy!! Søsteren min fødte tvillinger i august, og han gjettet riktig på begges kjønn i uke 13 på henne [emoji4] Håper vi begge får vite det [emoji4]

Da er jeg ferdig med tul. For en magisk opplevelse! [emoji254] Alt så fint ut, og han sa at det 90% var en jente der inne. Så flink og kyndig M.L. var! [emoji272]
24f95b9c22de89a891adc08bf0042189.jpg
 
Mannen vil ikke vite... Vi har jente og gutt fra før, men jeg tror ikke jeg klarer å holde meg til fødsel. Føler på gutt denne gangen. :)
 
Da er jeg ferdig med tul. For en magisk opplevelse! [emoji254] Alt så fint ut, og han sa at det 90% var en jente der inne. Så flink og kyndig M.L. var! [emoji272]
24f95b9c22de89a891adc08bf0042189.jpg

Så herlig [emoji7][emoji173]️ da gjemmer det seg nok ei jente der inni tenker jeg meg [emoji7] gleder meg så til torsdag nå!! Tiden begynner å gå alt for sakte!!
 
Vi skal vite kjønn så snart vi kan [emoji5][emoji85] Tipper vi får en til gutt da formen jeg er helt lik i formen som sist svangerskap.

Jeg har tre gutter , og formen var ulik alle graviditeter. Alt fra ekstrem svangerskapskvalme til ingen kvalme i en annen graviditet. Vektøkningen varierte også. Jeg har en venninne som har en gutt og en jente. Der var svangerskapene like: ikke kvalme , frisk og rask helt frem til fødsel, ingen spesiell vektøkning. Så jeg tror det kan være veldig tilfeldig :)
 
Ville ikke vite med førstemann, og vil ikke vite nå heller :) magefølelsen sier foreløbig jente, da jeg har mye mindre kvalme og er mindre sliten nå enn sist(vet ikke om dette har noe sammenheng men). :D det blir spennende :)
 
Vi skal vite. Har tatt Harmony-test og da får man vite kjønn etter blodprøven. Regner med å få svar denne uken, så det blir spennende. Er veldig sikker på at det er jente. :)
Vi skal vite. Har tatt Harmony-test og da får man vite kjønn etter blodprøven. Regner med å få svar denne uken, så det blir spennende. Er veldig sikker på at det er jente. :)

Hvor tok du harmonitesten? Jeg skal ta i kbh nå til lørdag :)
 
Hadde guttefølelse helt siden jeg tok testen forrige gang og det stemt. Denne gangen har jeg ikke noen sterk følelse på det, men vi vil gjerne vite og satser på å få vite det om en drøy uke :)
 
Jeg føler veldig at det blir gutt. Har gutt fra før. Tenker på et guttenavn hele tiden når jeg tenker på lille. Når jeg gikk med storebror i magen trodde jeg han var jente frem til OUL og tenkte på et jentenavn hele tiden. Så magefølelsen min er ikke helt til å Stole på. Samboer tror det blir jente nå, han hadde rett sist svangerskap :Heartblue:Heartpink
 
Vil vite kjønn, så trenger man bare tenke på navn til ett kjønn ;) Magefølelsen sier jente, men det er jo enda tidlig :)
 
Ville ikke vite med førstemann, og vil ikke vite nå heller :) magefølelsen sier foreløbig jente, da jeg har mye mindre kvalme og er mindre sliten nå enn sist(vet ikke om dette har noe sammenheng men). :D det blir spennende :)
Så spennede å ikke vite kjønn da!!
 
Back
Topp