Kjønn

Qvini

Glad i forumet
Har dere tenkt å finne ut hvilket kjønn babyen som skjuler seg i magen har? Og har du noe følelse på hva kjønn det er?

Jeg skal på ultralyd på torsdag, og han pleier å kunne si kjønn så tidlig! Så jeg er veldig spent! Siden jeg har tvillinger så tror jeg kanskje det gjemmer seg en av hver!! Gjemmer det seg to gutter blir jeg bare gutte mamma, siden toåringen er gutt! Og er det to jenter så blir det veldig mye nytt å kjøpe inn! Men det spiller i grunnen ikke noe rolle hva kjønn det er, så lenge de begge er friske og raske! Meeen det mest praktiske hadde vært en av hver, men det blir iallfall veldig veldig spennende [emoji7] kjenner tiden begynner å gå litt sakte, godt jeg har masse å gjøre på jobb denne uken!
 
Så spennende at du har to der inne [emoji4] Jeg skal på tul i morgen på Jessheim hos M.L., da er jeg 13+1. Han er kjent for å kunne gjette kjønn tidlig! Så etter at han forhåpentligvis ser at alt er ok der inne, håper jeg han kan fortelle meg kjønn [emoji4]
 
Magefølelsen sier gutt her:) men noe svar får jeg vel ikke om noen uker..skal på duotest på onsdag men de sier sjeldent noe om kjønn. Men skal igjen i uke 14 så da håper jeg på å få vite:)
 
Jeg har følelse på en gutt og ja vil vite så fort jeg kan så jeg kan planlegge litt[emoji173]️[emoji12][emoji254]
 
Vi skal vite kjønn. Er delt i magefølelsen [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Vi vil vite kjønnet. Helt siden lenge før jeg i det heletatt var klar for å få barn så har jeg alltid følt at jeg får gutt først, føler det fremdeles. For meg så er det akkurat det samme hva slags kjønn det blir, det er bare magefølelsen som sier gutt. Blir spennende å se om jeg tar feil eller ikke[emoji4]
 
Vi skal å vite kjønn. Har de siste årene følt jeg skal få gutt hvis jeg ble gravid, men nå fokusere jeg kun på jentenavn, men sier han når jeg snakker om den. Blir spennende å se
 
Vi skal vite. Har tatt Harmony-test og da får man vite kjønn etter blodprøven. Regner med å få svar denne uken, så det blir spennende. Er veldig sikker på at det er jente. :)
 
Så spennende at du har to der inne [emoji4] Jeg skal på tul i morgen på Jessheim hos M.L., da er jeg 13+1. Han er kjent for å kunne gjette kjønn tidlig! Så etter at han forhåpentligvis ser at alt er ok der inne, håper jeg han kan fortelle meg kjønn [emoji4]

Det er der jeg skal på torsdag!! Gleder meg veldig! Alle jeg kjenner som har vært der (og det begynner å bli en del) har han sagt riktig på!
 
Det er der jeg skal på torsdag!! Gleder meg veldig! Alle jeg kjenner som har vært der (og det begynner å bli en del) har han sagt riktig på!

Så gøy!! Søsteren min fødte tvillinger i august, og han gjettet riktig på begges kjønn i uke 13 på henne [emoji4] Håper vi begge får vite det [emoji4]
 
Jeg var på siste UL 12+3 og han har tippa gutt hver gang.. men føler meg ikke sikker på kjønn enda. Men ja, skal vite det på obl.ul :)
 
Magefølelsen sier gutt, jeg har hatt 3 drømmer om ei lita jente. Vi skal vite kjønn [emoji4][emoji23]
 
Mannen tror det er gutt og jeg jente så venter i spenning! Tul torsdag og er da 13+4 håper på å få se kjønn da[emoji173]️
 
Vi skal vite kjønn så snart vi kan [emoji5][emoji85] Tipper vi får en til gutt da formen jeg er helt lik i formen som sist svangerskap.
 
Vi skal på TUL om en uke, og da er det mulig å få vite det om vi har lyst.
Nå har vi diskutert dette frem og tilbake, og etter mye veiing for og mot, så tror jeg vi lander på å få vite kjønnet.

Jeg synes det hadde vært spennende å ikke vite, og å prøve å kjenne og gjette hva som skjuler seg der inne, MEN jeg tror nysgjerrigheten rett og slett blir for stor. Og så er det en del praktiske ting rundt det også, slik som at jeg gjerne vil ha rosa ting til jente og blått til gutt, og da blir et vanskelig å gjøre innkjøp i forkant hvis man ikke vet.
Mannen min har nok mer lyst enn meg til ikke å vite, men han ser også det praktiske i å få vite det, og har nok innsett at jeg ikke kommer til å klare å la være.
Har også diskutert om jeg skulle vite det, og ikke han, men innså raskt at det aldri i verden kommer til å gå.
Diskuterte også om vi skulle la legen skrive svaret på en lapp inni en konvolutt, og så fikk vi bestemme selv om og når vi ville åpne, men mannen sa at han da heller ville få vite det direkte fra legen der og da.

Så det blir nok til at vi skal vite det. Har ingen magefølelse på hva som gjemmer seg der inne :)
 
Jeg har ingen magefølelse denne gangen:eek:
Har gutt fra før, og ønsker meg veldig en jente, så for at jeg ikke skal bli skuffet hvis det blir gutt, så prøver jeg å tenke at det er gutt:p
Sambo er overbevist om at det er jente:D
Vi vil vite så snart som mulig, men blir nok ikke å betale for en tul til, så må nok sikkert vente til Oul:rolleyes:
 
Back
Topp