Kjønn

Vil vite. Men blir glad uansett :) Synes bare det er praktisk :) Men føler på meg det er gutt [emoji14]

Glemmer ikke det paret hvor han ville vite, men ikke hun. Så ble det sånn at han fikk lapp så han visste.
Tror de hadde 2 jenter fra før, så hu var overbevist om at det var jente og satt og strikka nydelig liten kjole - som tok en del tid og... og mannen i huset klarte å holde kjeft om at det ble gutt [emoji23][emoji23]
[emoji23] oi! jaja hun fikk seg en gledelig overraskelse da [emoji7][emoji28][emoji3]

Liker tanken på å ikke vite, men er nok altfor nysgjerrig. Så det sist ganske tydelig på oul også, til tross for at jm ikke sa noe. Når hun spurte om vi ville vite, så bare datt det ut 'det der er jo helt klart gutt' :)

Ja jeg må alltid vite. Synes det er lettere å planlegge og selv om det ikke betyr noe hvilket kjønn det er, så betyr det alt å vite det. Dessuten føler jeg veldig sterkt hva kjønnet er hver gang. Begge de forrige gangene hadde jeg rett, så det blir spennende å se om jeg får rett denne gangen.

Jeg er så i tvil! Ene delen av meg ønsker ikke å vite for det hadde vært gøy å få den overraskelsen. Men andre delen av meg ønsker å vite for å kunne forberede sånt som navn og klær osv. Vi ville vite med førstemann, men da hadde vi ingenting.

Vi ville vite med nr1 og det var en jente.
Nr 2 ville vi ikke vite- men vi såg det begge to på ultralyd at det var en gutt:laughing002
Nå med nr skal vi prøve igjen å ikke få vite hva det er så det blir en overraskelse :)

Før jeg leste denne tråden tenkte jeg det var en selvfølge at vi skulle vite d [emoji6]nå ble jeg plutselig usikker... er vår begges første, og det er jo veldig spennende og praktisk å få vite d på forhånd [emoji254] meeen så ser jeg jo også den spenningen det må være å ikke vite, bare få vite det rett etter fødsel... hjeeelp nå ble jeg usikker her [emoji23] godt vi har god tid på å bestemme oss enda! [emoji3][emoji1317]

Mannen min vil nok gjerne vite, men han sier at det egentlig er det samme for ham. Jeg har alltid tenkt at jeg ikke vil vite. Uansett liker jeg mer kjønnsnøytrale klær, så det er vel mest det jeg kommer til å sørge for å ha i hus likevel.

Mannen min vil nok gjerne vite, men han sier at det egentlig er det samme for ham. Jeg har alltid tenkt at jeg ikke vil vite. Uansett liker jeg mer kjønnsnøytrale klær, så det er vel mest det jeg kommer til å sørge for å ha i hus likevel.

Eller, jeg liker generelt ikke så mange amerikanske tradisjoner, men den tradisjonen de har med å avsløre kjønnet synes jeg er litt morsom. På ul vil den som foretar den skrive ned kjønnet på en lapp og legge i en konvolutt. Deretter vil vi levere denne konvolutten til noen som baker en kake. Er det gutt blir bunnen farget blå, og rød om det er jente. Så pyntes kaken med krem og det er først i familieselskap at vi da skal servere denne kaken og da ser alle hvilket kjønn det er samtidig :)

Vi ville vite med første og jeg ønsker det denne gangen også :) vet ikke med mannen enda, da vi fant ut igår at jeg var gravid :)
Men lettere å planlegge når man vet kjønnet, og blir det jente trenger vi ikke handle mer klær :p

Har risikosvangerskap og kommer til å ha UL hver/annenhver uke så jeg vil vite :) blir tungt å ikke vite på alle disse ul'ene + at jeg synes det er litt praktisk å vite :D

Back
Topp