Kjønn

Spennende! [emoji7] Ser for meg at det før eller siden ville blitt røpet, ihvertfall her i gården. Så her må det bli enten begge eller ingen [emoji28]
Min er alt for flink til å holde på hemmeligheter (tidvis irriterende god!) så er egentlig ikke bekymret for det Jeg syntes det er litt sjarm å ikke vite noe nå, i og med at dette er den første for oss begge, mens han tenker stikk motsatt

Har egentlig lyst til å vente denne gangen. Har lyst å oppleve den spenningen:) men har ikke snakket med mannen om det. Og jeg aner ikke om jeg klarer holde ut når jeg ligger der på UL ;)

Har ikke lyst å vite det denne gangen heller, jordmorå røpte det på rutine kontroll sist.. Følte meg snytt for gleden av å venta i spenning resten av svangerskapet..

Har ikke lyst å vite det denne gangen heller, jordmorå røpte det på rutine kontroll sist.. Følte meg snytt for gleden av å venta i spenning resten av svangerskapet..
er nok ikke lett å holde kontroll for dem, men jeg hadde nok blitt litt skuffa selv også da... [emoji57] men blir jo glad uansett [emoji7]

er nok ikke lett å holde kontroll for dem, men jeg hadde nok blitt litt skuffa selv også da... [emoji57] men blir jo glad uansett [emoji7]
Ein ting er forglemmelser, det skjer oss alle, meg inkludert [emoji6] versta va jo utvilsomt att hu blei sur å meinte eg hadde ingen grunn til å bli fornerma for att hu røpte d..

Ein ting er forglemmelser, det skjer oss alle, meg inkludert [emoji6] versta va jo utvilsomt att hu blei sur å meinte eg hadde ingen grunn til å bli fornerma for att hu røpte d..
såpass ja [emoji85] det er jo ikke helt bra! burde jo beklagd for feilen.

Jeg vil ikke vite, og skal nok få overtalt samboer til det samme :P Første barnet for oss begge, og det vil jo bli like elsket uansett :)

Ja, ble så bitter sist når jenta vår NEKTET å vise seg fram på alle ul vi var på [emoji85] så vi fikk vente helt til fødselen selvom vi ikke ville, jeg holdt jo på å klikke av å ikke vite hvem som gjemte seg der inne! Jeg ville jo kjøpe så mye klær og annet fint før babyen kom ut og man ikke orket sånt uten videre [emoji85]

Jeg MÅ vite!! :D Håper hun ikke er sjenert, så jeg får bekreftet at det er ei jente ;) Og om det skulle vise seg å være gutt er det greit å vite, så jeg ikke gjennom hele svangerskapet kbytter meg til jenta mi ;) Det er jo ingen fasit på UL heller, man KAN se feil, men vi har hatt flaks med de andre to, og så skal vi på 3D denne gangen også - da er det enklere å få det bekreftet ;)

Vil vite. Men blir glad uansett :) Synes bare det er praktisk :) Men føler på meg det er gutt :p

Glemmer ikke det paret hvor han ville vite, men ikke hun. Så ble det sånn at han fikk lapp så han visste.
Tror de hadde 2 jenter fra før, så hu var overbevist om at det var jente og satt og strikka nydelig liten kjole - som tok en del tid og... og mannen i huset klarte å holde kjeft om at det ble gutt [emoji23][emoji23]

Ja! Jeg må vite :) Samboeren sa det hadde vært gøy å ikke vite, men jeg kommer ikke til å takle å ikke vite [emoji23]

Back
Topp