Kjønn

Jeg blir overlykkelig uansett kjønn ☺ men fordi jeg har så mye fint etter storesøster som er født påsatte årstid, så hadde det vært veldig praktisk med en jente til :)

Har to gutter fra før, og jeg ønsker meg så utrolig mye en gutt til <3 Drømmen har vært tre gutter, og nå er jeg såååååååå nær! :-) Blir sikkert litt skuffa om det er jente, men sånn er det. Man kommer fort over det, og elsker barnet like høyt! Håper jeg :-p

Har to gutter fra før, og jeg ønsker meg så utrolig mye en gutt til <3 Drømmen har vært tre gutter, og nå er jeg såååååååå nær! :-) Blir sikkert litt skuffa om det er jente, men sånn er det. Man kommer fort over det, og elsker barnet like høyt! Håper jeg :-p

Jeg har også to gutter fra før av, men jeg ønsker meg sånn en jente.. Så her er det omvendt..

Jeg tenkte sånn da jeg ventet nr 2.
Hadde jente fra før og det var ingen gutter i familien. Skikkelig jentefamilie :happy:

På ultralyd var det gutt. Kunne se hele stasen så det var ingen tvil der :hilarious:
Men istedenfor skuffelse ble jeg uventet stolt og glad. Der var babyen min, så perfekt :love7

Det blir bra når man får vite det. Uansett :happy:
I ettertid er det kommet flere guttebabyer i slekta. Stor glede av hverandre hele gutteflokken vår :happy:
Nå som vi venter nr 3 så spiller det ingen rolle om det er gutt eller jente. For begge kjønn har sin sjarm og begge deler er fantastisk :Heartpink

Sååå deilig at du tok deg tid til å skrive dette ❤️ Jeg har virkelig hatt en klump i magen av skam :/

Nå kjenner jeg bare at jeg gleder meg til å bli overraska ❤️

Ble litt glad av å lese den her jeg, faktisk :D Det er ikke mange som deg. De fleste ville gjort hva som helst for å få ei jente. Gutter er herlige❤️

• Liker
Reactions: Oh!
Ble litt glad av å lese den her jeg, faktisk :D Det er ikke mange som deg. De fleste ville gjort hva som helst for å få ei jente. Gutter er herlige❤️

Åhh, ja det er de <3 Sier til alle venninner som venter gutter (og egentlig ønsket jente) at de har vunnet i Lotto. Virkelig! :-)

Har jente, hadde vert morro med en gutt, eller en jente og en gutt til og masse masse <3

Har en av hver som begynner å vokse til.. Skal nevne at det er en god del mindre drama med guttene enn jenter :) men skal innrømme at jeg tar det jeg får denne er så etterlengtet at fokuset er nå å komme seg gjennom svangerskapet og få en baby..

Ønsker meg faktisk ikke jente eller gutt, tenker at jeg er heldig så lenge det kommer en baby :)
Har både jente og gutt fra før så for meg spiller det ingen rolle..
:D

Ønsker meg faktisk ikke jente eller gutt, tenker at jeg er heldig så lenge det kommer en baby :)
Har både jente og gutt fra før så for meg spiller det ingen rolle..
:D

Håper innerst inne på jente, men er ganske sikker på at det kommer en gutt:p

Vi har både gutt og jente så vi tenker ikke så mye over det. Men om vi kunne velge kunne jeg tenkt meg en gutt til :) Egentlig nett det samme hva det blir.. Bare så lenge det er frisk og ved god helse

Har gutt fra før og kunne godt tenkt meg gutt nå også. Problemet er at jeg vil bli mormor en gang, det er ikke det samme å være farmor! :D
Men tror det er jente. Frykten er at jeg blir nedlessa i rosa klær og ting. Det er så mye annet fint til jenter enn rosa!

Back
Topp