Jeg blir overlykkelig uansett kjønn ☺ men fordi jeg har så mye fint etter storesøster som er født påsatte årstid, så hadde det vært veldig praktisk med en jente til 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har to gutter fra før, og jeg ønsker meg så utrolig mye en gutt til <3 Drømmen har vært tre gutter, og nå er jeg såååååååå nær!Blir sikkert litt skuffa om det er jente, men sånn er det. Man kommer fort over det, og elsker barnet like høyt! Håper jeg
![]()
Jeg tenkte sånn da jeg ventet nr 2.
Hadde jente fra før og det var ingen gutter i familien. Skikkelig jentefamilie
På ultralyd var det gutt. Kunne se hele stasen så det var ingen tvil der
Men istedenfor skuffelse ble jeg uventet stolt og glad. Der var babyen min, så perfekt
Det blir bra når man får vite det. Uansett
I ettertid er det kommet flere guttebabyer i slekta. Stor glede av hverandre hele gutteflokken vår![]()
Nå som vi venter nr 3 så spiller det ingen rolle om det er gutt eller jente. For begge kjønn har sin sjarm og begge deler er fantastisk![]()
Ble litt glad av å lese den her jeg, faktiskHar to gutter fra før, og jeg ønsker meg så utrolig mye en gutt til <3 Drømmen har vært tre gutter, og nå er jeg såååååååå nær!Blir sikkert litt skuffa om det er jente, men sånn er det. Man kommer fort over det, og elsker barnet like høyt! Håper jeg
![]()
Ble litt glad av å lese den her jeg, faktiskDet er ikke mange som deg. De fleste ville gjort hva som helst for å få ei jente. Gutter er herlige
![]()