Kjønn!

Jeg har vært helt overbevist om at det er en jente helt siden jeg ble gravid omtrent , og hun som tok UL var Igrunn veldig enig også, for hun såg en strek og ikke en tut som hun så fint sa :)

Vi ville ikke vite før fødsel.
Meeeen... jeg var på 3d idag, (alene) og klarte ikke vente mer ;) og var ingen tvil der.. samboeren vil fortsatt ikke vite, og det respekterer jeg :)

Vi ville ikke vite før fødsel.
Meeeen... jeg var på 3d idag, (alene) og klarte ikke vente mer ;) og var ingen tvil der.. samboeren vil fortsatt ikke vite, og det respekterer jeg :)

Kan ikke si a uten å si b vell? Pm? Jeg forsøkte å sende pm til deg men nettet vil ikke

Vi fikk beskjed at det er en gutt i uke 12 og 15. Men oul, fikk vi beskjed at det er ei lite jente. Måtte gå til en ul til :D fikk sammen beskjed i uke 21. Så vi får satse på at det er ei lite jente. :-)

Kan ikke si a uten å si b vell? Pm? Jeg forsøkte å sende pm til deg men nettet vil ikke
Hehe! nei er sant det ;)
Han vet det nå, han så det egentlig utifra bildene, så kom han krypende å spurte om hva jeg hadde sett.. :p

Vi venter en liten Prins :D Som skal hete Arthur ♡

Hehe! nei er sant det ;)
Han vet det nå, han så det egentlig utifra bildene, så kom han krypende å spurte om hva jeg hadde sett.. :p

Vi venter en liten Prins :D Som skal hete Arthur ♡

Jeg fikk veldig guttefølelse av bildene ;) herlig herlig :)

Jeg fikk veldig guttefølelse av bildene ;) herlig herlig :)
Ja jeg så det egentlig med engang jeg også, ihvertfall når jeg kunne sammenligne storesøster sine 3d bilder. Totalt forskjellige! :)
Dette er en Pappa - gutt, og han er så stolt! :D

Back
Topp