Jeg har vært helt overbevist om at det er en jente helt siden jeg ble gravid omtrent , og hun som tok UL var Igrunn veldig enig også, for hun såg en strek og ikke en tut som hun så fint sa 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi ville ikke vite før fødsel.
Meeeen... jeg var på 3d idag, (alene) og klarte ikke vente merog var ingen tvil der.. samboeren vil fortsatt ikke vite, og det respekterer jeg
![]()
Hehe! nei er sant detKan ikke si a uten å si b vell? Pm? Jeg forsøkte å sende pm til deg men nettet vil ikke
Hehe! nei er sant det![]()
Han vet det nå, han så det egentlig utifra bildene, så kom han krypende å spurte om hva jeg hadde sett..![]()
Vi venter en liten PrinsSom skal hete Arthur ♡
Ja jeg så det egentlig med engang jeg også, ihvertfall når jeg kunne sammenligne storesøster sine 3d bilder. Totalt forskjellige!Jeg fikk veldig guttefølelse av bildeneherlig herlig
![]()
Har hatt så mange ultralyder nå, og ingen har vært i tvil om kjønnet her. Spesielt den siste jeg hadde (innvendig UL), hvor lillegutt lå med rumpa nedfikk et klart bilde hvor man så både pung og penis. Stolt far er bare forordet
![]()