Kjønn!

Vinterbaby15

Forelsket i forumet
Desemberglede 2015
Vet alle som vil her hvilket kjønn babyen i magen har?
Var på ultralyd/kontroll i dag men lille lå sånn til med rumpa at legen ikke fikk til å se.. :o
Er så nysgjerrig :p

Vi spurte på oul, men det syntes ikke pga. Nurkets stilling :)

Vi er kjempe spente og nysgjerrige❤️

Jordmor så det visst veldig tydelig på vår ultralyd :p Skjønner at dere er nysgjerrig. Vi diskuterte faktisk om vi ville vite det eller ikke...

Vi har sett kjønn veldig tydelig på både oul og 3D ul og har faktisk nærbilde fra 3D ul som bevis på at det var og er ei jente ;)

Jeg ville egentlig ikke vite kjønn, men samboeren hadde veldig lyst til å vite det. Og det er jo så lite han får bestemme oppi alt, så han fikk viljen sin der :P Jordmor så med en gang hvilket kjønn det var på oul, og det viste seg at magefølelsen min stemte, for jeg "viste" at det var en gutt der inne :)

Jordmor sa det var jente på oul, så da stemmer vel det :)

Har fått beskjed på 3 ultralyder om at det er jente (den første allerede i uke 13!), så får stole på det ;)

Hu sa bare at hun trodde gutt, men det har enda ikke blitt bekreftet etter to nye UL :p Blir gaaaaal av å ikke vite helt sikkert, men går ut ifra at det er gutt da ;)

Hu sa bare at hun trodde gutt, men det har enda ikke blitt bekreftet etter to nye UL :p Blir gaaaaal av å ikke vite helt sikkert, men går ut ifra at det er gutt da ;)

Vår lille lå så langt med med rumpa i dag igjen og hadde også navlestrengen i mellom bena i tillegg. Sov seg selvfølgelig igjennom ultralyden, enda vi forsøkte å vekke. :p

Last edited:
De var 99,7 % overbevist om at det er en liten rampe gutt i magen min :) tiltross for at alle mine drømmer er om jente og rosa :-P blir spennende å se igjen om noen uker ;-)

I uke 12 mente de det var jente, i uke 18 så vi tydelig at det er en gutt:-)

En annen ting med spørsmålet om kjønn er at det er faktisk flere i familien som tror vi vet, men at vi ikke vil si det. :o Litt irriterende. :p

Vi er egentlig ganske fornøyd med å få vite at alt står bra til med mageboeren. :)

En annen ting med spørsmålet om kjønn er at det er faktisk flere i familien som tror vi vet, men at vi ikke vil si det. :o Litt irriterende. :p

Vi er egentlig ganske fornøyd med å få vite at alt står bra til med mageboeren. :)

Vi opplevde akkurat det samme med både et par medlemmer fra min familie og fra svigerfamilien!!
De ville ikke tro meg når jeg fortalte at jordmoren ikke fikk sett hvilket kjønn som var i magen

Ble veldig provosert i begynnelsen, men nå har heldigvis de fleste slått seg til ro med at jeg faktisk ikke vet kjønnet på babyen

De sa det var jente på OUL :) var der en time og så ingen tisselur ;) så er veldig sikker :)

Jordmor sa hun var 99 % sikker på at det var jente da vi spurte på ordinær ultralyd, men jeg vil fortsatt få det bekreftet fra en annen kilde før vi kjøper inn altfor mye rosa, så har bestilt 3D-ultralyd om et par uker for å dobbeltsjekke og selvfølgelig for å se at alt fortsatt står bra til med nurket :)

Blir gutt her , fått det bekreftet to ganger da han ikke er så sjenert av seg og viste gladelig frem lille tissefanten :p

Vi var på 3DUL igår og fikk bekreftet at det var en liten gutt inni der. De sa på OUL at det var helt klart en gutt men ene legen jeg gikk til sa hun trodde det var en jente så jeg fikk litt panikk. :eek:

Vi var på 3DUL igår og fikk bekreftet at det var en liten gutt inni der. De sa på OUL at det var helt klart en gutt men ene legen jeg gikk til sa hun trodde det var en jente så jeg fikk litt panikk. :eek:

Hehe. Godt å se at flere ikke helt stoler på beskjeden man får på oul ;)

Back
Topp