Har en stadig sterkere følelse på at det er en lillebror der inne. Meen...tok feil sist også... Trodde det var jente da, da alle tantebarn på begge sider er jenter. Men pga ganske like sv.skap så langt, tror jeg det er en gutt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir spennende å se hva det blir etterhvert Det hadde jo vært litt gøy med ei jente blandt alle gutta (skal sies at mine søsken har to jenter og en gutt, så der ønskes det seg gutt, men de er 10 år og oppover)Sånn var det her å (bare at det var jenter) Søsknene mine fikk bare jenter og søsknene til mannen fikk bare jenter så jeg overbevist om at vi å ventet jente når jeg gikk gravid m nr en. Ble storlig overasket når vi fikk vite at det var gutt XD

Sånn var det her å! Jeg var siste jente som var født, og før det var det 50 år siden forrige gang! I hans slekt er det heller ingen jenter, så jeg ble overlykkelig da jeg faktisk fødte ei jenteJeg blir nesten satt ut når noen sier de skal ha jente. Blir sånn Hvordan fikk dere til det?jeg har tre brødre, bare onkler og fettere og nevøer!
sambo har en bror. Siste jenta som ble født i familien min var meg
så om jentefølelsen min stemmer her blir jeg overrasket altså!
Så det er mulig altså!Sånn var det her å! Jeg var siste jente som var født, og før det var det 50 år siden forrige gang! I hans slekt er det heller ingen jenter, så jeg ble overlykkelig da jeg faktisk fødte ei jenteturde ikke heeelt å tro det,så der første jeg sa/spurte om da hun var ute (var såvidt ploppa ut), var om det virkelig var ei jente
![]()
Så det er mulig altså!Kjære vene jeg er så spent jeg. Ul på tirsdag men for tidlig å se noe enda! Vurderer å bestille ul før oul igjen liksom. Jeg er håpløs
![]()
Bare for å vise at vi kanDet er mulig ja! Hehe..
Jeg skulle jo gjerne ha en av hver, men hadde absolutt ikke gjort meg noe om vi fikk enda ei jente![]()
Skjønner denDet er mulig ja! Hehe..
Jeg skulle jo gjerne ha en av hver, men hadde absolutt ikke gjort meg noe om vi fikk enda ei jente![]()
Samme her, begge kjønn er velkomneSkjønner denHvis vi får en av hver kommer jeg til å være overrasket og veldig takknemlig
Lillebror er praktisk og koselig, lillesøster er supert siden det sikkert er stas og ha en av hver <3 Begge like velkommen!