Kjønn :)

Har en stadig sterkere følelse på at det er en lillebror der inne. Meen...tok feil sist også... Trodde det var jente da, da alle tantebarn på begge sider er jenter. Men pga ganske like sv.skap så langt, tror jeg det er en gutt.

Jeg håper veldig på en jente. Mannen vil ha gutt. Søsknene til mannen har kun jenter, så jentekvoten er kanskje brukt opp?

Jeg svinger veldig på hva jeg tror det er. Ringtesten sier jente!

"Alle" i slekta til min mann (er jo de som bestemmer :p ) er/har gutter, men vi var heldige og fikk den første jenta sist :D har egentlig ganske lyst på en lillesøster, så vi kan bruke alt tøyet på ny :p

Sånn var det her å (bare at det var jenter) Søsknene mine fikk bare jenter og søsknene til mannen fikk bare jenter så jeg overbevist om at vi å ventet jente når jeg gikk gravid m nr en. Ble storlig overasket når vi fikk vite at det var gutt XD
Det blir spennende å se hva det blir etterhvert Det hadde jo vært litt gøy med ei jente blandt alle gutta (skal sies at mine søsken har to jenter og en gutt, så der ønskes det seg gutt, men de er 10 år og oppover) :p Det er jo akkurat det samme hva det blir for oss da, men har liksom ingen følelse på hva det blir :)

Har 3 gutter og en jente fra før, har kjent at guttene var gutter, mens med jenta var alt bare rart. Denne gangen er jeg usikker. :happy:

Jeg tror det er en gutt. Vi har to gutter fra før og hittil er svangerskapet litt likt og litt ulikt.... De to forrige tror jeg var mer like. Men jeg har alltid trodd jeg bare får gutter og på ul syns jeg jeg så en snopp :p blir spennende og se om det stemmer :)

Jente.
Men det kan være ønsketenkning, fordi vi bare har nevøer.
Og mine søskebarn har også ekstrem overvekt av gutter, så ei jente hadde nok vært bra for hele slekta!

Jeg blir nesten satt ut når noen sier de skal ha jente. Blir sånn Hvordan fikk dere til det? :P jeg har tre brødre, bare onkler og fettere og nevøer! :P sambo har en bror. Siste jenta som ble født i familien min var meg :-) så om jentefølelsen min stemmer her blir jeg overrasket altså!

Jeg blir nesten satt ut når noen sier de skal ha jente. Blir sånn Hvordan fikk dere til det? :P jeg har tre brødre, bare onkler og fettere og nevøer! :P sambo har en bror. Siste jenta som ble født i familien min var meg :-) så om jentefølelsen min stemmer her blir jeg overrasket altså!
Sånn var det her å! Jeg var siste jente som var født, og før det var det 50 år siden forrige gang! I hans slekt er det heller ingen jenter, så jeg ble overlykkelig da jeg faktisk fødte ei jente :) turde ikke heeelt å tro det,så der første jeg sa/spurte om da hun var ute (var såvidt ploppa ut), var om det virkelig var ei jente :p

Sånn var det her å! Jeg var siste jente som var født, og før det var det 50 år siden forrige gang! I hans slekt er det heller ingen jenter, så jeg ble overlykkelig da jeg faktisk fødte ei jente :) turde ikke heeelt å tro det,så der første jeg sa/spurte om da hun var ute (var såvidt ploppa ut), var om det virkelig var ei jente :p
Så det er mulig altså! :P Kjære vene jeg er så spent jeg. Ul på tirsdag men for tidlig å se noe enda! Vurderer å bestille ul før oul igjen liksom. Jeg er håpløs :P

Så det er mulig altså! :P Kjære vene jeg er så spent jeg. Ul på tirsdag men for tidlig å se noe enda! Vurderer å bestille ul før oul igjen liksom. Jeg er håpløs :P

Det er mulig ja! Hehe..
Jeg skulle jo gjerne ha en av hver, men hadde absolutt ikke gjort meg noe om vi fikk enda ei jente :p

Det er mulig ja! Hehe..
Jeg skulle jo gjerne ha en av hver, men hadde absolutt ikke gjort meg noe om vi fikk enda ei jente :p
Skjønner den :-) Hvis vi får en av hver kommer jeg til å være overrasket og veldig takknemlig :-) Lillebror er praktisk og koselig, lillesøster er supert siden det sikkert er stas og ha en av hver <3 Begge like velkommen!

Skjønner den :-) Hvis vi får en av hver kommer jeg til å være overrasket og veldig takknemlig :-) Lillebror er praktisk og koselig, lillesøster er supert siden det sikkert er stas og ha en av hver <3 Begge like velkommen!
Samme her, begge kjønn er velkomne :) nå er jeg så heldig og har sett på ul at det bare er en stk, for vet ikke hvor godt mottatt (av mannen) det hadde blitt med to :p haha.. To på en gang altså :p

Back
Topp