Det er en jente!! ☺
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med jenteDet er en jente!! ☺
Gratulerer! ! Også så deilig å vite. Håper på sikkert svar 6. Jan. Vil da være ca 30 (!!!!!!) Uker på vei :/
Så kjekt at dere fikk vite. Gratulerer med jente!![]()
Helt klart! Glad på dine vegne, og glad det snart er min tur! Klør etter å pusse opp barnerom, og begynne å se på vognTakk! Ja - det var veldig godt å endelig få vite! Blir jo helt gal av å gå å lure.. og dessuten så føles det mer "ekte" med en gang man kan snakke om babyen i magen som en "hun" eller en "han".. I alle fall føler jeg det slik!
Ååh - kjedelig å måtte vente så lenge! Men tiden går fort nå i jula! Selv var jeg 28+5 i går da va var på ul - så ikke så langt ifra 30 uker her heller.. lenge nok det![]()
Helt klart! Glad på dine vegne, og glad det snart er min tur! Klør etter å pusse opp barnerom, og begynne å se på vogn![]()
Passet på å flytte midt i spy ukene vi :/ angret en hel del!Så morro med oppussing! Skulle ønske vi hadde eget hus slik at jeg kunne ha innredet et eget rom til lille.. men det får bli om et år eller to..![]()
Kjøpte hus i August. Forholdsvis dårlig timing. Mye er litt halvveis, men orker ikke Gjøre så mye ekstra. Var fornøyd med å klare å selge/vaske ut av leiligheten ")Åh nei -kjedelig! Akkurat flyttet?