Kjønn..?

Klarforbaby

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
*Aprilbaby 2018*
Blir gal av å ikke vite kjønnet på babyen. Fikk ikke vite på oul og har egentlig veldig lyst å reise på prival ul kun for å finne ut. Men pga forliggende morkake skal jeg på ny ul om 6 uker, og tenker derfor å ikke bruke mer penger på enda en ul siden jeg i tillegg var i uke 11.

Men, for mange uker siden var det en her inne som la ut et bilde fra tidlig ultralyd og bad om deres meninger om hvilket kjønn vi trodde det var ut ifra denne metoden (nub-theory) man kan bruke for å avgjøre kjønn før uke 12. Legger derfor ut et ul-bilde fra uke 11, i håp om å få deres mening. Tar selvsagt alle meninger med en klype salt - det er akkurat det samme hvilket kjønn det blir, men er bare så fryyyktelig nyskjerrig, så hadde vert morro om dere vil tippe :)

Her er link til et bilde som beskriver nub theory:
https://www.google.no/search?q=nub...ub-theory-predicting-gender-early%2F;566;518

Vedlegg

• Ul.jpg
    Ul.jpg
    144 KB · Visninger: 164
Last edited:
Jeg tipper jente basert på nub teorien :) ser ut som vårt bilde fra uke 12, og det er jente :)

Har bilder ja, men der ser du ikke det området. Fikk bare bilder fra hodet og ned til bunnen av magen ca..

Jeg tipper jente basert på nub teorien :) ser ut som vårt bilde fra uke 12, og det er jente :)

Det er jente jeg har hatt en magefølelse på hele tiden - så blir spennende å se.. :) Mem av en eller annen grunn har magefølelsen gått over til gutt de siste ukene.. :p

Hva går den teorien ut på?

Har du prøvd Natrontesten? Jeg fikk heller ikke ordentlig svar på kjønn på oul :(

Last edited:
Har du prøvd Natrontesten? Jeg fikk heller ikke ordentlig svar på kjønn på oul :(

Nei. Har ikke tro på slike tester.. ;)
Kjedelig at du ikke fikk vite heller.. er så kjedelig å gå å ikke vite når man så gjerne vil vite:/

Sniker fra juni- jeg tror definitivt jente basert på hvordan de typisk ser ut på 12ukers ultralyd :) Min 12 ukers ultralyd synes jeg også ser litt ut som jente basert på teorien- vi får se :)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    948,6 KB · Visninger: 119
Alt av tester og teorier/myter sier gutt hos meg. Men UL sier jente :p Så det kan nok bare være tilfeldig de gangene det stemmer :)

Sniker fra juni- jeg tror definitivt jente basert på hvordan de typisk ser ut på 12ukers ultralyd :) Min 12 ukers ultralyd synes jeg også ser litt ut som jente basert på teorien- vi får se :)

Skal på ny ultralyd i morgen - så da får vi se:) Er så spent! :)

Back
Topp