Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tvillingjenter?Det bli to jenter her![]()
Ja, det blir detTvillingjenter?![]()
GrattisJa, det blir det![]()
Var de litt usikker på oul siden du sa mest sannsynlig?Mest sannsynlig jente. Natrontesten sa det samme, men ikke det kinesiske fødselskartet![]()
JaVar de litt usikker på oul siden du sa mest sannsynlig?
Skal du tilbake å se en annen gang?Javille ikke vise seg skikkelig, men hun mente det var en jente. Hun ville ikke at vi skulle handle så masse før vi hadde evt sett en gang til
![]()
Får ikke en gang til pga kjønn, og kommer nok ikke til å bruke 1400 kr hos privat heller. Kjedelig at hun ikke var sikker, men er vel rart at hun sa noe i det heletatt, hvis hun ikke var ganske sikker? Har leidenmutasjon, så skal på ul for å sjekke babyen i Desember. Selv om det ikke er noe som helst som oul, kommer jeg til å spørre om de kan være så snill å seSkal du tilbake å se en annen gang?på min var de veldig sikre første gangen, kom tilbake var der uke 16+ 6 første gang, trodde jeg var lengre. Måtte tilbake 18+ 6 å da var de enda mer sikker. Leste om en på Facebook som skulle selge jenteklær fordi hun fikk plutselig en gutt. Må være litt kjipt. På butikken er det iallfall masse fine klær som både gutter og jenter kan ha
![]()
Du kan iallfall skaffe møbler/ vogn og nøytrale klær og ta resten etter desember hvis de sier noeFår ikke en gang til pga kjønn, og kommer nok ikke til å bruke 1400 kr hos privat heller. Kjedelig at hun ikke var sikker, men er vel rart at hun sa noe i det heletatt, hvis hun ikke var ganske sikker? Har leidenmutasjon, så skal på ul for å sjekke babyen i Desember. Selv om det ikke er noe som helst som oul, kommer jeg til å spørre om de kan være så snill å se![]()
Frisk er viktigst! Ja, kommer til å kjøpe seng, vogn og sete som er nøytralt. Har kjøpt litt rosa klær altså! Har vel ønsket meg en liten jente siden jeg var sikkert 4 år, så bare måtte gå og kjøpe litt rosa klærDu kan iallfall skaffe møbler/ vogn og nøytrale klær og ta resten etter desember hvis de sier noejeg skal inn på ultralyd i slutten av november blir 4 gang. De må sjekke om nyrebekkenet hans vokser riktig, er for stort nå... Men han var no frisk og aktiv
![]()
Kjenner til den. Hadde ønsket meg jente jeg også. Hatt klart navn der mange år. Etterhvert som jeg leste forskjeller på svangerskap gutt/ jente var jeg sikker på gutt før ultralyd. Da ble det liksom helt naturlig og greit alikevellFrisk er viktigst! Ja, kommer til å kjøpe seng, vogn og sete som er nøytralt. Har kjøpt litt rosa klær altså! Har vel ønsket meg en liten jente siden jeg var sikkert 4 år, så bare måtte gå og kjøpe litt rosa klær![]()
Jeg har verdens beste gutt fra før! Du har uendelig mye å glede deg til! Mor/sønn er magisk ♡Kjenner til den. Hadde ønsket meg jente jeg også. Hatt klart navn der mange år. Etterhvert som jeg leste forskjeller på svangerskap gutt/ jente var jeg sikker på gutt før ultralyd. Da ble det liksom helt naturlig og greit alikevellTror det hadde vært vanskeligere å omstille seg til gutt på ultralyd hvis jeg hadde følt meg sikker på jente
![]()
Gleder meg veldigJeg har verdens beste gutt fra før! Du har uendelig mye å glede deg til! Mor/sønn er magisk ♡
Viste gutt på meg, og i magen er det ei lita frøkenHar dere prøvd natron testen? Viste jente på meg og i morgen er det ultralyd
Mor/sønn er noe helt spesielt, ja.<3 Gleder meg til å få en sønn til.Jeg har verdens beste gutt fra før! Du har uendelig mye å glede deg til! Mor/sønn er magisk ♡