Kjønn

Vi vil vite! Visste det sist, og det ble på en måte mye mer virkelig da!

Jeg håper egentlig litt på en gutt, for å ha en av hver. Mannen håper på ei jente. Og egentlig så spiller det jo ingen trille, det viktigste er et friskt svangerskap og et friskt barn!

Jeg har lyst til å vente, men vet med meg selv at jeg kommer til å være så nysgjerrig på UL at jeg spør. Jeg trodde at mannen og ville vente, men fant nettopp ut at han gjerne vil vite det på UL. Så da blir det nok til det hvis det synes :)

Jeg vil ikke vite kjønn, men det vil sambo. Så blir nok til at vi spør om det på UL.
Det spiller overhodet ingen rolle om vi får jente eller gutt! Har ikke ønske om det
ene fremfor det andre faktisk! 

Vi har egentlig ikke snakket om det denne gangen siden det fortsatt ikke har gått opp for meg at jeg er gravid igjen. Men regner med at vi vil vite det denne gangen også.

Første gangen visste vi det ikke og da fødselen kom var jeg veldig spent på om jente-følelsen stemte. Og det gjorde den.
Forrige gang hadde jeg veldig guttefølelse og vi fikk bekreftet på UL at det var gutt inni der. JM slet faktisk veldig med å skjule tissefanten på skjermen før vi endelig spurte hva det var. Han var visst ikke så veldig sjenert av seg akkurat.

Denne gangen har jeg ingen følelse av hva det blir, og blir like glad uansett for har to friske barn fra før og tilfeldigvis en av hver. Så det er "ett fett" hva som kommer nå.

Først og fremst håper jeg det er en frisk baby. 
Jeg har 2 gutter fra før, så det hadde vært koselig med en jente. Jeg vil vite hva det er, men lurer på om vi skal holde det hemmelig for andre, hvis vi klarer

Back
Topp