Kjønn

Vi er usikker på om vi skal vite det. Mannen vil absolutt ikke, for han vil ha den spenningen, men kjenner jeg meg selv rett, så klarer jeg ikke vente. 

Vi skal vite kjønnet... av ren nysjerrighet, kan nesten ikke vente, vil vite hva jeg gleder meg til på en måte (vet at de ka ta feil da) og så er det praktisk i forhold til klær, utstyr etc. og navnevalg :)

har ikke behov for å få det som en overraskelse, nok overaskelse bare fødselen i seg selv, LYKKE, glder meg til UL

forrige gang viste jeg at det ble gutt, nå er jeg neimen ikke sikker, kanskje tror jeg er ei jente (men kanksje fordi jeg ønsker meg det) noen ganger tror jeg det er en gutt, hihi, så moro...

Vi skal vite!

Jeg ønsker meg jente mest - men er sikker på at det bor en guttebass i magen <3 Noe som også er helt perfekt <3

Gleder meg like mye til å få baby igjen <3

Vi vil vite. Nysgjerrige så det holder (spes meg)
Ingen følelse på hva det kan være foreløpig, så er bare veldig spent Ü

Vi vil vite det.. Selv tenkte jeg at jeg ikke ville vite kjønn hvis jeg ble gravid igjen, men jeg kjenner i hele kroppen at det er lettere sagt enn gjort. Det hadde vært spennende å ikke vite det, men jeg er nok litt for nysgjerrig :p

Vi har jente fra før av, og jeg kunne tenke meg en jente til fordi det er veldig praktisk ift at vi har tatt vare på alt av klær etter førstemann osv, men samtidig hadde det vært veldig gøy med gutt siden vi har ei jente fra før av :) Blir glade uansett, og tror ikke jeg håper mer på et kjønn enn et annet :)

Vi skal vite kjønn ja. Hadde aldri klart noe annet ;)

Helt ærlig så ønsker jeg meg ei jente, men blir ikke skuffet om det kommer en gutt (tror jeg). Grunnen til dette er vel at vi har en gutt fra før og siden dette kanskje blir vårt siste barn så hadde det jo vært gøy å ha en hver. Tror litt at det er jente og (og det gjør veldig mange andre og), men er nok kanskje mye bare ønsket mitt som gjør at jeg tror det;)

Jeg vil gjerne vite kjønnet, men det er det samme for meg om det blir jente eller gutt. Det er koselig å vite kjønnet i forkant. Da blir det på en måte mer personlig.

Vi skal vite.

Jeg tror det bor en jente i magen pga den ekstreme kvalmen,men betyr ingenting om det er gutt eller jente.

Har jente fra før,så selfølgelig en bonus med en av hver,men en jente er også veldig ønsket emoticon

Syns det er greit og vite,da jeg har spart på en del klær fra dattera mi,så fint og vite om vi må kjøpe mye nytt,eller om det jeg har fra før kan brukes

Jeg får såpass mange UL at tror ikke jeg kommer utennom det å vite kjønnet, men hadde nok uansett ville vite det...litt for nyskjerrig og selvfølgelig praktisk å vite hva man skal shoppe :)

Siden vi har gutt fra før så hadde det vært gøy med ei lita tulle, men egentlig har ikke kjønnet så mye å si, bare ungen er frisk så er jeg fornøyd :)

Vi var egentlig enige om at vi ikke ville vite det denne gangen, men jeg begynner å ville vite det alikevel nå som tiden nærmer seg ul. Men vi har blitt enige om den ene parten ikke vil vite det så er det bare rettferdig at vi venter begge to. Få r jo vite det til slutt alikevel :) Spiller ingen rolle for meg om det blir gutt eller jente blir glad uansett :)

Så sant de kan se det så vil vi vite kjønn!

Forrige gang trodde jeg det var jente, litt fordi alle tantebarna på min side er gutter.. men mini var en gutt. Og vi gråt både pappaen og jeg da vi fikk se det på ultralyd. Tror spesielt pappaen var veldig glad for å få en sønn å spille fotball med :D

Denne gangen har jeg vært mye mer uggen, og tror egentlig at det er jente av den grunn. Jeg var ikke kvalm i det hele tatt sist..

Men uansett om det blir gutt eller jente så blir vi glade for en liten en til :) Pga arving av klær kan det være "praktisk" med en gutt til, men så hadde det jo vært kjekt med ei jente også da. Vet om to bestemødre som ville blitt henrykt over å få strikke litt kjoler og slikt.. Men som sagt, vi tar det som kommer <3

Vi vil vite det.. Klarer ikke å vente i så mange uker til uten å vite.

Enig med en over her om at det blir litt mer personlig når du vet kjønnet :)

Har jo ei jente fra før, fantes ikke dårlig og er ikke kjempedårlig nå heller utenom sinnsyk hodepine så kanskje det kommer ei jente til?`

Men jeg blir like glad uansett hva det blir :)

Det vil  vi vite ja. Det blir nok gutt, vi har to gutter fra før og da er sannsynligheten ganske stor for at nr 3 også blir gutt :-)

Med førstemann så ville vi vite det, men da fikk vi en rar gammel jordmor på UL som det ikke var lett å får inn på det sporet.
Med andremann hadde vi bestemt oss for å ikke vite, men sa ingenting om dette da vi kom på UL, så utbryter plutselig hun som tar UL - se der er tissen! Husker jeg fikk  helt sjokk ( ikke for at hun faktisk sa det)  men for at jeg var så sikker på at jeg gikk å bar på en jente igjen. Det var en veldig artig og uforglemmelig opplevelse og jeg klandrer ikke hun som sa det, vi hadde tross alt ikke sagt i fra selv.
Men jeg vil vite det denne gangen og jeg er fryktelig spent på hva det er, jeg ønsker meg ikke det ene noe mer enn det andre, jeg ønsker meg bare et friskt barn, men det er veldig spennede å se hva det er vi får 2 av, eller som svoger sa "nå er det tvillinger nå vet du." ;-) Har bestemt meg for å la søskenvogna stå til jeg har vært på UL, for ellers er jeg redd det går troll i ord! ;-)

Skal vite... Og spiller ingen rolle hva det blir. Praktisk og koselig med en gutt til, koselig med en av hver;-)

Vi skal vite kjønn..
Samboeren ønsker seg gutt, siden han har 2 jenter fra før av, men for meg har det egentlig ingenting å si hva det blir.. :)

Vi vil ikke vite det.. ;) har ei jente fra før og da visste vi det. Vil prøve hvordan det er å ikke vite.. Det må jo være utrolig spennende gjennom hele svangerskapet og fødselsopplevelsen blir nok også preget av en annen spenning.. :) Jeg angrer ikke på at jeg fikk vite kjønnet forrige gang, det var en helt utrolig opplevelse på ul da han sa at det var ei jente! Helt fantastisk! Så da var det avgårde å kjøpe en rosa kjole! :-D

Jeg er litt usikker på om jeg klarer å vente heelt til fødselen før jeg får vite det, men samboeren mener vi ikke skal vite noe. Jeg tror nok vi går for at vi ikke vil vite det.

Vi vil vite kjønn.
Og vi bryr oss ikke om det er gutt eller jente så lenge barnet er friskt

Back
Topp