Hahahah. Og du som hadde så stålkontroll sist. Jeg fulgte jo bare deg.Jeg gjør det sammeDe hadde rett på meg at det var jente 12+3, og hun brukte også bare nub teorien
Du hadde 3/4 fra før? Både gutter og jenter eller? Er formen fin ellers også?
Nå måtte jeg faktisk inn i appen å se, har ikke like stålkontroll denne gangenI dag er jeg 8+2. Hadde en ultralyd 7+1 hvor hun sa alt så bra ut, men jeg klarer ikke helt å stole på det enda. Har en ny ultralyd på mandag for å se utvikling, kanskje jeg klarer å begynne å tro litt på det da.
nei, det er ikke så lett å stole på at alt er bra når man har opplevd det motsatte. Og, jeg som ikke har opplevd det synes også det er vanskelig å slappe av. Må liksom få sjekket opp i det. Får du mange ultralyder denne gangen for å følge med? fire fra før av ja, tre gutter og ei jente.

Så hun er veldig glad for ei lillesøster.
formen er litt bedre nå enn den var. Svangerskapsmigrene var ikke det mest ideelle. Men i dag har formen vært såpass bra at jeg har vært med to av ungene på slalom med skolen.
Formen din? 
I dag er jeg 8+2. Hadde en ultralyd 7+1 hvor hun sa alt så bra ut, men jeg klarer ikke helt å stole på det enda. Har en ny ultralyd på mandag for å se utvikling, kanskje jeg klarer å begynne å tro litt på det da.