Kjønn ved privat ultralyd

Jeg gjør det samme :p De hadde rett på meg at det var jente 12+3, og hun brukte også bare nub teorien :) Du hadde 3/4 fra før? Både gutter og jenter eller? Er formen fin ellers også?

Nå måtte jeg faktisk inn i appen å se, har ikke like stålkontroll denne gangen:hilarious: I dag er jeg 8+2. Hadde en ultralyd 7+1 hvor hun sa alt så bra ut, men jeg klarer ikke helt å stole på det enda. Har en ny ultralyd på mandag for å se utvikling, kanskje jeg klarer å begynne å tro litt på det da.
Hahahah. Og du som hadde så stålkontroll sist. Jeg fulgte jo bare deg. :Heartred nei, det er ikke så lett å stole på at alt er bra når man har opplevd det motsatte. Og, jeg som ikke har opplevd det synes også det er vanskelig å slappe av. Må liksom få sjekket opp i det. Får du mange ultralyder denne gangen for å følge med?
fire fra før av ja, tre gutter og ei jente. :Heartred:Heartblue:Heartblue:Heartblue Så hun er veldig glad for ei lillesøster. :Heartpinkformen er litt bedre nå enn den var. Svangerskapsmigrene var ikke det mest ideelle. Men i dag har formen vært såpass bra at jeg har vært med to av ungene på slalom med skolen. :wav Formen din? :love7

Hahahah. Og du som hadde så stålkontroll sist. Jeg fulgte jo bare deg. :Heartred nei, det er ikke så lett å stole på at alt er bra når man har opplevd det motsatte. Og, jeg som ikke har opplevd det synes også det er vanskelig å slappe av. Må liksom få sjekket opp i det. Får du mange ultralyder denne gangen for å følge med?
fire fra før av ja, tre gutter og ei jente. :Heartred:Heartblue:Heartblue:Heartblue Så hun er veldig glad for ei lillesøster. :Heartpinkformen er litt bedre nå enn den var. Svangerskapsmigrene var ikke det mest ideelle. Men i dag har formen vært såpass bra at jeg har vært med to av ungene på slalom med skolen. :wav Formen din? :love7
Jeg fikk første hos en gynekolog jeg ble henvist til av legen. Man får visstnok ikke kontroll på sykehuset før man har mistet 3 ganger. Gynekologen ville ha meg tilbake en gang til om 2 uker, men vi skulle reise vekk en tur og bli borte litt så jeg fikk time rundt uke 12 også har jeg bestilt en privat til nå på mandag som er rundt 2 uker etter forrige bare for å sjekke. Etter det får jeg ikke ekstra ultralyder før en stund etter oul, tror jeg får 4 ekstra på grunn av risikosvangerskap. Ellers er formen veldig fin. Har vært veldig hormonell, litt nedfor og uggen og veldig trøtt, men ellers veldig fint :p

Med tre gutter og en jente kan jeg forstå at det blir gøy for henne med en søster! Innafor med litt balanse :D

Back
Topp